ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סערת התקיפה

אייכלר על המסית מהצפון: "שיימינג לראשי ערים שלא רוצים חרדים"

במליאת הכנסת העלה ח"כ אייכלר את המקרה המזעזע שאירע בבוסתן הגליל ואמר "הוא לא היחיד. יש ראשי ערים שאומרים במפורש שהם לא רוצים חרדים. אם נלחמים ככה נגד החרדים, מה אתם רוצים מהכפרי מבוסתן הגליל? צריך לעשות שיימינג לראשי ערים שלא רוצים חרדים"

אייכלר על המסית מהצפון: "שיימינג לראשי ערים שלא רוצים חרדים"
ישראל אייכלר צילום: באדיבות המצלם

ח"כ ישראל אייכלר נאם במליאת הכנסת והתייחס למקרה החמור בו תועד אדם מנאץ ומחרף את הציבור החרדי בבוסתן הגליל.

"כאשר 'ישראל ביתנו' רצה שנים רבות על שנאת ערבים, אבל בסוף גילתה שהאיומים עליהם, הניסיון לגרש אותם, לא מביא קולות. אמר ליברמן, אם לא ערבים, יש חרדים. אותם שונאים יותר. הוא גילה את הנשק נגד החרדים. והוא הצליח.

"כולם מזועזעים עכשיו מהאדם שצעק כמו חיה בבוסתן הגליל שהוא לא רוצה חרדים. הלוואי והייתי יודע שזה אדם אחד, משונה, מוזר, מטורף. אבל לא. אני חושש מאוד. גם לפי הסקר שפורסם, שהוא מייצג הרבה אנשים, שמוסתים במשך שנים על ידי התקשורת שהחרדים הם הבעיה. "היהודים החרדיים הם אסוננו". זה מסר שעובר כבר עשרות שנים. וזה נהיה יותר גרוע, ומרגיש את זה כל יהודי חרדי בכל מקום שהוא הולך".

עוד אמר הח"כ מיהדות התורה: "יש אנשים מנומסים, שלמרות שהם לא אוהבי את החרדיים – הם לא יתפרצו ככה, ויש כאלו, כמו החיית טרף הזו שאיבתם גלויה. אם היה ימני שמדבר נגד ערביים, הייתה פה סערה ולא היה איש במדינה שלא היה יודע את השם שלו. כולם היו מדברים על זה, היו אומרים שזו סכנה למדינה, ושצריך להילחם בגזענות שלו. בבוסתן הגליל, למרות שידוע השם של המתפרע, התקשורת מתעלמת ממנו, לא מפרסמת. צריך לשבח את המשטרה שזימנה אותו לחקירה. פעם גם זה לא היה קורה. אני מקווה שאכן החקירה תרתיע מטורפים אחרים".

ח"כ אייכלר ציין: "הוא לא היחיד. יש ראשי ערים שאומרים במפורש שהם לא רוצים חרדים. אם נלחמים ככה נגד החרדים, מה אתם רוצים מהכפרי מבוסתן הגליל? צריך לעשות שיימינג לראשי הערים שלא רוצים חרדים. אם ראש עיר באירופה או באמריקה היה אומר שהוא לא רוצה יהודים, העולם היה מזדעזע.

"כל זמן שישראל ביתנו לא תפסיק את ההסתה האנטישמית שהיא דוגלת בה, אל נתפלא אם יום אחד יקום מישהו ויממש את הדיבורים למעשים מסוכנים השם ירחם". סיים ח"כ אייכלר.

ישראל אייכלר שיימינג הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד