ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אוקראינה הוגבלה כהתנכלות?

בברסלב חוששים מבידוד ביום כיפור: אלפים כבר באומן

אלפי חסידי ברסלב הגיעו כבר לאומן, מחשש להגבלות נוספות. עסקני ברסלב חוששים כי גם השנה ינסו להגביל את החסידים מלהגיע לאומן, וטוענים כי הוספת אוקראינה לרשימת המדינות המוגבלות מעידה על כך

בברסלב חוששים מבידוד ביום כיפור: אלפים כבר באומן
חסידי ברסלב בנתב"ג לפני המראה לאומן צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

אלפי חסידי ברסלב הגיעו כבר לאומן שבאוקראינה, לקראת העלייה המונית לציון רבי נחמן מברסלב זצ"ל, בראש השנה הקרוב. האלפים הקדימו את הגעתם לציון מחשש להגבלות נוספות של משרד הבריאות בישראל על הנסיעה לאוקראינה. כך דיווח הערב (שלישי) עקיבא וייס ב'כאן 11'

‏חשש נוסף שהתעורר בקרב הנוסעים לאומן, הוא חובת הבידוד שתוטל עליהם ביום כיפור. אם ההגבלות לטסים לאוקראינה יישארו כפי שהן היום - הם ייאלצו לשהות בידוד גם ביום כיפור.

בברסלב אומרים כי גם בשנה שחלפה התחילו ההגבלות רק בצורה הדרגתית, ורק לאחר מכן הגבילו את הכניסה לאוקראינה לגמרי, מה שהוביל, כזכור, למשבר חמור.

עסקני ברסלב חוששים כי גם השנה ינסו להגביל את החסידים מלהגיע לאומן, וטוענים כי הוספת אוקראינה לרשימת המדינות המוגבלות מעידה על כך.

לדבריהם, סימון אוקראינה כמדינה מוגבלת לא בוצע לפי הקריטריונים הרגילים, וממדי התפרצות נגיף הקורונה במדינה אינם חריפים דיים כדי להיכנס לרשימה. לטענתם, ניכר ניסיון להצר את צעדי הנוסעים לאומן.

אומן קורונה ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד