ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
יחד עם הפרשן ברדוגו

דיווח: הסקרים שהציג נתניהו לח"כ שיקלי

במטרה לשכנע אותו שיצטרף אל מפלגתו, יו"ר 'הליכוד' נועד עם חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שרץ עם 'ימינה' ומאז שהתנגד לממשלת השינוי עתידו הפוליטי לא ברור - והציג לו כמה סקרים ותרחישים לקראת הבחירות הבאות | נתניהו טען שאם שיקלי ירוץ לבד, הוא לא יעבור את אחוז החסימה

דיווח: הסקרים שהציג נתניהו לח"כ שיקלי
יעקב ברדוגו//עמיחי שיקלי צילום: פלאש90

ברקע נאום הבכורה והכבוד שקיבל מ'הליכוד', הערב (שלישי) פורסם שחבר הכנסת עמיחי שיקלי נפגש עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מספר פעמים, כשהם דנו על תרחישים לקראת הבחירות הקרובות.

נתניהו, כך פורסם ב'וואלה', הציג לשיקלי כל מיני תרחישים וסקרים לקראת הבחירות לכנסת ה-25, שטרם ידוע מתי יהיו. בסקר אחד שהראה יו"ר האופוזיציה לשיקלי בפגישה שהתקיימה בין השנים בימים האחרונים, האחרון לא עובר את אחוז החסימה.

בסקר אחר שהראה נתניהו, אם שיקלי רץ עם הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו יחד באותה רשימה, מפלגתו עוברת את אחוז החסימה - ומקבלת 4 מושבים בכנסת הבאה, זאת במידה, כאמור, אם ברדוגו מצטרף.

עוד סקר שהראה נתניהו לשיקלי, אם האחרון מצטרף ל'ליכוד', ולא רץ בבחירות ברשימה נפרדת, מפלגתו של נתניהו מקבלת עוד מנדט נוסף, כך ששיקלי מוסיף כוח ולכן יו"ר האופוזיציה מעוניין שיעבור למפלגתו.

הפגישה בין נתניהו לשיקלי היא עוד אחת מהסימנים של ההתקרבות של האחרון ל'ליכוד', כשאף היום הוא בחר שיו"ר האופוזיציה יברך אותו לאחר שנשא את נאום הבכורה שלו על דוכן המליאה.

עמיחי שיקלי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד