ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
זעם במערכת הבריאות

נחשף: יועצי החיסונים של בנט קיבלו משכורת מפייזר

המומחים שהמליצו לראש הממשלה נפתלי בנט על מתן מנת חיסון שלישית בישראל - מקבלים מימון כספי מחברת התרופות 'פייזר'. שני החוקרים המובילים קיבלו מימון על מחקרים אחרים, אך במערכת הבריאות זועמים מדוע העובדה הוסתרה מהציבור

נחשף: יועצי החיסונים של בנט קיבלו משכורת מפייזר
נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המומחים שהמליצו לראש הממשלה נפתלי בנט על מתן מנת חיסון שלישית בישראל - מקבלים מימון כספי מחברת התרופות 'פייזר'. כך דיווח יואב אבן ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח, שני החוקרים המובילים שחתומים על המחקר, בגינו בנט החליט על מתן חיסון שלישי, מקבלים מימון רפואי מחברת 'פייזר' על השתתפות בביצוע מחקרים אחרים.

שני החוקרים, רגב יוחאי מטעם בית החולים שיבא ופרופ' מארק ליפשיץ שאחראי על השת"פ עם אוניברסיטת הרווארד בארה"ב, המליצו על מתן חיסון שלישי, תוך כדי שהם מקבלים משכורות מ'פייזר' על פרויקטים אחרים.

גורם בכיר במערכת הבריאות אמר כי אכן אין בעיה בחיסונים, אך בשורה התחתונה, הציבור צריך לדעת את האמת, כדי לקבל את האמון שלו במערכת הבריאות.

המחקר שהוצג לראש הממשלה בנט וגרם לו לקבל החלטה בעד החיסון השלישי, גרס כי בני אדם עם מספר גבוה של נוגדנים, פחות נדבקים בעצמם ופחות מדביקים אחרים. במחקר היו מעורבים חמשת אלפים אנשים.

חברת פייזר נפתלי בנט חיסון שלישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד