י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הדוקר נמלט ונעצר

ניסה להפריד ונדקר בבטנו: תלמיד ישיבה נפצע קשה באשדוד

צעיר, מחסידות מוכרת בעיר, נדקר לאחר שניסה להפריד בין צעירים בעקבות וויכוח שפרץ בין שתי משפחות | הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא באשדוד כשמצבו מוגדר קשה אך יציב | החשוד בדקירה ניסה להימלט עם רכבו אך נעצר לאחר זמן קצר על  ידי כוחות המשטרה

ניסה להפריד ונדקר בבטנו: תלמיד ישיבה נפצע קשה באשדוד
זירת הדקירה באשדוד צילום: ארגון הצלה

תלמיד ישיבה חסידי נפצע הלילה (בין שלישי לרביעי) באורח קשה, לאחר שנדקר בפארק ציבורי באשדוד. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ראשוני בזירה ומייד לאחר מכן הוא פונה באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרקע לדקירה, הוא וויכוח שפרץ קודם לכן בין נערים משתי משפחות שונות ששהו בפארק, כשהצעיר ניסה ככל הנראה להפריד בין הצדדים. אלא שאז התפרץ לעברו אביו של אחד הנערים, שלף סכין ודקר אותו בבטנו.

תלמיד הישיבה נפצע פצעים קשים ובני משפחתו שהיו עדים לתקרית הזעיקו את כוחות ההצלה. התקרית אירעה בפארק בן גוריון הממוקם ברחוב מורדי הגטאות בעיר. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

הדיווח על תלמיד הישיבה שנדקר התקבל במד"א מעט אחרי השעה 1:00 בלילה. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד הארגון במרחב לכיש, על נער שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה, בגינה ציבורית, ברחוב מורדי הגטאות באשדוד.

"חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים אסותא באשדוד, נער כבן 17 במצב קשה, יציב, בהכרה, עם פציעה חודרת", הוסיפו במד"א.

החשוד בדקירה ניסה להימלט מהמקום באמצעות רכבו, אך לפי עדי ראיה הוא נכנס לחניה וכך נתפס על ידי כוחות משטרה שהוזעקו לזירה. היום הוא יובא  בפני שופט לדיון בהארכת מעצרו. חקירת המקרה נמשכת.

מהמשטרה נמסר כי פרט לדוקר, נעצר חשוד נוסף שהיה מעורב בקטטה: "משטרת ישראל פתחה הלילה בחקירה שבעקבותיה נעצרו 2 חשודים בשנות ה 30, לאחר שעפ"י החשד היו מעורבים בקטטה בעיר אשדוד עם מספר נערים, שבמהלכה אחד מהם עפ"י החשד דקר את הקטין כבן 17 באמצעות סכין שנתפסה בזירה ע"י השוטרים. הקטין פונה במצב קשה לבית החולים. מחקירת המשטרה עולה החשד כי הקטטה פרצה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשודים לנערים על רקע שימוש במתקנים ע"י ילדיהם".

דקירה פצוע קשה אשדוד בחור ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד