י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתכוננים למרד חרדי

"לעג לרש": התקשורת מבקרת את החלטות הקבינט

החלטות קבינט הקורונה אמש וההדלפות שיצאו משם, על כוונה להטלת סגר בחגי תשרי - הביאו לגל ביקורת, ודווקא מצד עיתונאים בכלי תקשורת כלליים שתקפו קשות את הממשלה ואת כוונותיה

"לעג לרש": התקשורת מבקרת את החלטות הקבינט
אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עיתונאים ואנשי תקשורת רבים לעגו אמש (שלישי) על החלטות קבינט הקורונה בעניין 'הגבלות הקורונה' שהיא הטילה על הציבור.

עופר חדד, מ'חדשות 12', צייץ בחשבון הטוויטר שלו: ‏"ראש הממשלה ושר הבריאות דיברו על חוזה חדש עם הציבור אבל בדיעבד גילו שהוא לא שונה מהחוזה הישן. ישראל תחזור לסגר, זו כמעט עובדה מוגמרת. יהיו עוד כמה דיונים בדרך. עוד אחיזת עיניים של ניסיונות להימנע מזה, עוד סיפורים והסברים. אבל גם את חגי תשרי השנה נציין תחת הגבלות חמורות".

הקולגה שלו מ'חדשות 12, יאיר שרקי, צייץ גם הוא בחשבון הטוויטר שלו נגד הכוונה להטיל סגר בחגי תשרי: "‏בחסות שולי הביטחון של החיסון, הממשלה הלכה על ניסוי אמיץ וראוי של המשך משק כמעט בלי הגבלות. זה נכשל וזה מבאס".

"אבל מרגע שהתברר שהחיסון פחות אפקטיבי מול הדלתא, ושרים אומרים שממילא בסוף יהיה סגר, הגמגום והמריחה לא מובנים. עדיף מהר וקצר מאשר מאוחר וארוך", הוסיף שרקי.

לטענתו, "‏סגר לבד, כמו השלישי, עלול לא לבלום את התחלואה אלא רק למתן אותה. אם מתחילים אותו רק ב-1,600 חולים נגיע ל3,000 לפני המפנה. אולי קריסה. הפעם גם יהיה פחות ציות".

"המגזר החרדי למשל, עם תחלואה נמוכה ובטן מלאה על הממשלה, לא יסכים לוותר על החגים אחרי יולי אוגוסט של חגיגות. ולכן אין טעם להמתין", כתב שרקי.

יקי אדמקר מ'וואלה' כתב: "גם הערב קבינט הקורונה לא נקט בצעדים קשים למיגור או צמצום התחלואה שעולה ועולה. המינימום שיש בהחלטות זה לעג לרש למספרים מטורפים כמו שיש בימים האחרונים. הממשלה מאמינה ומקווה שיהיה בסדר, וזאת כנראה תוכנית העבודה. כבר היה עדיף סגר עכשיו מאשר בשיא החגים".

סגר עופר חדד יאיר שרקי קבינט הקורונה ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד