י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מדברר ומיח"צן בכל מקום"

דובר הליכוד מסביר: עבאס בסדר ובן גביר יודע זאת

נחשף תיעוד מחודש פברואר בו נראה אלי ורד חזן, היום דובר הליכוד, מוסר תדרוך פנימי לפעילי ליכוד לגבי מה לענות לטענות נגד השת"פ של נתניהו עם רע"מ: "מנסור עבאס, זה לא שהוא הפך לאוהד הציונות, אבל הוא הבין שללכת בצורה הזאת (נגד הציונות), לא נותן לו שום דבר. והוא חיפש שיתוף פעולה. בן גביר חייב להבין את זה"

דובר הליכוד מסביר: עבאס בסדר ובן גביר יודע זאת
איתמר בן גביר//מנסור עבאס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נחשף תיעוד מחודש פברואר האחרון, בו רואים את אלי ורד חזן, היום דובר הליכוד, מוסר תדרוך פנימי לפעילי ליכוד ב'זום', לגבי מה לענות לטענות של 'הציונות הדתית' ועוצמה יהודית נגד השת"פ של בנימין נתניהו עם מנסור עבאס, ואומר כי "לליכוד, מעולם, אבל מעולם, לא הייתה בעיה עם ערבים אזרחי ישראל שלא רואים בנו אויבים".

"מה השתנה בין הרשימה המשותפת לבין מנסור עבאס", מסביר חזן, "הרשימה המשותפת היא רשימה תומכת טרור. מנסור עבאס, זה לא שהוא הפך לאוהד הציונות, אבל הוא הבין שללכת בצורה הזאת, לא נותן לן שום דבר. והוא חיפש שיתוף פעולה".

לדבריו, "הוא היה מוכן לשים את העניין הלאומי בצד. ואנחנו היינו פתוחים לזה. אני שלם עם ההחלטה הזאת ואגב, אני מדברר אותה ומיח"צן אותה בכל מקום ומקום".

"אני גם לא חושב שזה נוגד את האינטרסים של איתמר בן גביר, כי אם הוא דמוקרט אמיתי הוא יודע שיש כאן אזרחים ישראלים שהם לא יהודים, וזה בסדר גמור", מוסיף חזן.

העיתונאי בן כספית, שפרסם את ההקלטה בחשבון הטוויטר שלו, כתב: "‏להאזין ולא להאמין. צפיה חובה! אלי ורד חזן, היום דובר הליכוד, בתדרוך פנימי לפעילי ליכוד בפברואר. מסביר 'מה לענות' להתקפות של ימינה והציונות הדתית בעניין הכשרת מנסור עבאס. הוידאו הזה הביא עלי טנטרום של ינון מגל הבוקר, אבל היה שווה".

כזכור, לפני מספר שבועות דיווחה דפנה ליאל כי אלי ורד חזן, הדובר החדש של הליכוד, הסביר לתומכי ליכוד שהוא מאמין בהצפת הרשת בפייק ניוז כמו שעושה טראמפ.

כך אמר לתומכי נתניהו בספטמבר השנה: "האמת לא משנה יותר. עובדות לא משנות יותר. אני לא תמיד הייתי כזה, אני נהייתי כזה כתגובה להם. אני מוורבל פייק ניוז כתגובה להם. הגעתי למסקנה שצריך להיות טראמפ. האנשים האלה לא מבינים בטוב. רוצים מלחמה ברשתות? ניתן מלחמה".

הליכוד איתמר בן גביר מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד