ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

בעוד מספר שנים: ה'מכונית המעופפת' תרחף

במסיבת עיתונאים חשפה חברת ההשקעות החרדית 'בסדנו' את מיזמיה הייחודיים בתחום החילוץ • ואיזו ממשלה בעולם כבר השקיעה במכונית המעופפת מיליוני דולרים?

דגמי החברה. צילום: יח''צ
דגמי החברה. צילום: יח''צ

במעמד עשרות עיתונאים ואנשי תקשורת, חשפה חברת ההשקעות החרדית 'בסדנו השקעות' את מיזמיה הייחודיים שמעוררים עניין רב במדינות העולם, בתחום החילוץ בשעת שריפה ועת חירום.

מסיבת העיתונאים שנערכה במשכן האירועים כתר הרימון בבני ברק הייתה הזדמנות לנציגי התקשורת החרדית להיחשף לראשי 'בסדנו השקעות', שהינם אנשי עסקים חרדיים שמפעילים מיזמים מרתקים בתחום החילוץ.

מטעם חברת 'בסדנו' הופיעו בפני אנשי התקשורת בעלי החברה, מנכ"ל החברה ר' יצחק בירנבוים, מנהל מחלקת הפיתוח תא"ל במילואים מר יעקב נקש, מפקד היחידה הטכנולוגית בצה"ל לשעבר, מר מורדי רדז'ינסקי סגן נשיא החברה ובעבר נציג משטרת ניו יורק בישראל, ומר זאב ארזי מנהל השיווק בישראל.

גולת הכותרת של האירוע הייתה חשיפת המיזם של החברה, שכבר מעורר עניין רב ברחבי העולם. המסוק ללא רוטור, שהוא למעשה מעין מכונית מעופפת.

המסוק מסוגל להמריא ולנחות מכל מקום ובכל זווית וללא צורך בשטח מיוחד עבורו. במקורו הוא פותח על מנת לסייע לכוחות ההצלה בעת קרות אירועי חירום, אולם הוא עתיד לשמש אף גופים פרטיים. מנכ"ל החברה הרב יצחק בירינבוים חשף כי צבאות ארה"ב וישראל מגלים עניין רב במיזם והשקיעו בו מליוני דולרים. המכונית המעופפת עתידה להיות משווקת כבר בזמן הקרוב ביותר, עם סיום הפיתוח כדי שיעמוד בכל הסטנדרטים המחמירים בעולם, וממשלות רבות בעולם כבר ביקשו להזמין את המסוק ללא רוטור על מנת להתמודד כראוי עם אירועי החירום.

הרב בירנבוים הדגיש "כחברת השקעות חרדית אנו רואים בפיתוח המיזמים בתחום החילוץ שליחות אידיאולוגית ולא רק אינטרס כלכלי. מלבד המודל הכלכלי המצליח אנו מבקשים להיות פורצי דרך בתחום החילוץ על מנת להציל חיי אדם רבים".

בנוסף הוצגו שאר מוצרי החברה שכבר משווקים כיום בישראל ובעולם כולו ובהם מוצר ה'סקיי סייבר' וה'דאבל אקזיט'.

ה'סקיי סייבר' כבש את העולם בתחומו כאשר בארה"ב ביקשו רבים לרוכשו על מנת להתמודד עם אירועי שריפה. מוצר 'הסקיי סייבר' הינו תיק גב אליו מחוברים כבל חסין אש באורך 350 מטר ומצויד בקרס הנצמד בקלות, וכך יכול כל אדם להיחלץ מגובה רב ללא כל בעיה. בעת קרות שריפה חלילה ישים על עצמו את תיק הגב ויוכל להשתחל אל מחוץ למקום הסכנה תוך דקות ספורות וללא כל ידע מוקדם. המוצר עומד בתקנים ובסטנדרטים המקצועיים, ומהווה פתרון יעיל וזמין.

ה'דאבל אקזיט' הינה מערכת פורצת דרך למילוט. באמצעות ה'דאבל אקזיט' יכולים מספר אנשים להימלט בו זמנית מהבניין מבלי להזדקק למקור כוח חיצוני, שיכול להינזק בעת אירוע החירום.
מוצר ה'דאבל אקזיט' דומה ל'סקיי סייבר' והוא מיועד לחילוץ מספר רב של אנשים במהירות.

המדובר בתיקי גב אליהם מחוברים כבלים חסינים לאש באורך 350 מטר אשר מצוידים בקרס הנצמד בקלות, וכך יכולים מספר אנשים להיחלץ מגובה רב באופן עצמאי ובקלות. בעת קרות שריפה חלילה ישימו על עצמם הלכודים את תיק הגב ויוכלו להשתחל אל מחוץ למקום הסכנה תוך דקות ספורות וללא כל ידע מוקדם.





























חילוץ מסוק חירום ארה''ב טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד