י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במה נמדדת נאמנות

רה"מ בירך את קארה ועקץ את הח"כ המורד • צפו

בנאום ברכה לחבר מפלגתו אביר קארה, שנשא את נאום הבכורה שלו, יו"ר 'ימינה' אמר שהוא מעריך את הנאמנות של קארה, שנמדדת ברגעים הקשים - ובכך עקץ את חה"כ עמיחי שיקלי, שהחליט להצביע נגד ממשלת השינוי | בנט בירך את קארה: "איש של חיבורים"

רה"מ בירך את קארה ועקץ את הח"כ המורד • צפו
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כמה חודשים לאחר שהודיע שהוא יצביע נגד ממשלת השינוי, ובכך יעזוב את 'ימינה', היום (רביעי) ספג חבר הכנסת עמיחי שיקלי עקיצה מראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת.

בנט עלה על הדוכן ובירך, לפי הנוהג, את חבר הכנסת אביר קארה שנשא את נאום הבכורה. יו"ר 'ימינה' הדגיש את הנאמנות של קארה, שלטענתו נבחנת ברגעים הקשים, ובכך עקץ את שיקלי, שכזכור החליט להצביע נגד ממשלת השינוי למרות שמפלגתו, 'ימינה', נכנסה אליה.

"אני גאה שאתה בתנועה, תנועת 'ימינה', לצידינו, חלק מהנבחרת", אמר בנט במליאה ועקץ את שיקלי, "אני מעריך את המסירות, את המקצועיות וכן גם את הנאמנות הלויאליות ברגעים הכי קשים, כי אז אנשים באמת נבחנים".

"אביר הוא איש ארץ ישראל, איש עם ישראל, איש תורת ישראל, איש של חיבורים ופייטר אמיתי. אני משוכנע שבכנסת ובממשלה הזאת אתה תילחם כאביר למען העצמאים בישראל ולמען האמת למען כל אזרחי מדינת ישראל", הוסיף.

נפתלי בנט אביר קארה עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד