ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ילד ישראלי חולה סרטן נשלח להבריא במנזר...

הוריו של ילד ישראל חולה סרטן שלחו אותו לבדו למנזר בכדי להתרפאות מהמחלה • מטייל שפגש בו: "הילד שידר לי מצוקה" • האם: "הוא יודע שטוב לו שם"

ילד ישראלי לבדו במנזר. אילוסטרציה
ילד ישראלי לבדו במנזר. אילוסטרציה

ילד ישראלי שוהה לבדו במנזר תאילנדי – כך דווח בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, מטיילים ישראלים במדינה ראו ילד לבוש בבגדים של נזיר בודהיסטי והופתעו לשמוע כי הוא דובר עברית. לאחר שדיברו עמו, התברר להם כי הוריו שלחו אותו לבד למנזר, כיוון, שלטענם, השהות שם עשויה להועיל לו להתרפאות ממחלת סרטן הדם בה לקה.

"הוא התחיל לדבר איתנו עברית", סיפר יוסי בן סעדון שפגש בילד, "כששאלנו אותו אם הוא התרגל לחיים במנזר לבד השיב שלא כל כך".

אמו של הילד התראיינה ואמרה: "מי שלא ראה את הילדים במחלקה האונקולוגית ארבע שנים ולא ראה את הילדים שמתעוותים מרוב טיפולים שלא יבוא וישפוט". לדבריה, הבן אמנם רוצה לחזור הביתה, אך גם יודע שטוב לו שם. "בשביל זה יש הורים שיקבלו את ההחלטות הקשות".

הבוקר (ד) הגיבה שוב האם לביקורת שהושמעה כנגד החלטתה. בראיון לגלי צה"ל אמרה: "היחידים שמבינים אותי זה הורים שכולים. זו טראומה שאני לא מאחלת לאף אחד". לדבריה "גם בבית החולים הוא אמר שהוא רוצה הביתה. כל זמן שיגידו שם שהוא צריך להישאר, הוא יישאר. הם חייבים לשמור עליו בקרוב. הכרתי שם אנשים שהחלימו".

מנגד, השיב בן-סעדון שפגש בעצמו בילד ואמר: "לפחות פעמיים אמר לי הילד 'כולם יודעים שאני רוצה לחזור הביתה'. איני רוצה להתווכח עם האמא. יש לו מבט חודרני. הילד שידר לי מצוקה והוא מאוד מאוד רוצה לחזור הביתה".

עוד אמר: "אני מבין את מה שהאם אומרת, אבל לי קשה שילד יהודי נמצא במנזר בתאילנד ישר שהוא ראה אותנו הוא נתן לנו את מספר הטלפון של האמא. אסור לו שם לאכול כל יום עד הצהריים. המטרה שלי היא שנעשה מאמץ עילאי בכדי להחזירו לארץ. אני לא מאמין שדרך הבודהה והפסלים הוא יבריא".
ילד חולה מנזר תאילנד מצוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד