י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אוקראינה כתומה

כהנא לנציגי ברסלב: "לא תהיה איפה ואיפה"

למרות שאוקראינה הפכה למדינה כתומה, השר לשירותי דת מתן כהנא נועד עם עסקני ורבני חסידות ברסלב והבטיח להם כי יתאפשר לחסידים הרבים לטוס לאומן. "החסידים שיחזרו מאומן יחויבו בבידוד כמו כל השבים מיעדים אחרים באירופה"

כהנא לנציגי ברסלב: "לא תהיה איפה ואיפה"
חסידי ברסלב באומן ער"ה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

פחות מחודש לראש בשנה, אוקראינה הפכה לכתומה ולפיכך מי ששב ממנה מחויב בבידוד של שבוע ימים, מה שמקשה עוד יותר על הנסיעה לאומן בראש השנה תשפ"ג לאלפי החסידים שממתינים לכך במשך כל השנה. השר לשירותי דת מתן כהנא שוחח היום (רביעי) עם נציגי חסידות ברסלב, והבהיר כי למרות שינוי מצב התחלואה באוקראינה הוא עדיין יפעל לאפשר נסיעת החסידים לאומן.

השר מתן כהנא שוחח עם מספר נציגים, רבנים ועסקנים מחסידות ברסלב והבהיר כי הוא ממשיך לעמוד על כך שהמדיניות ביחס לחסידי ברסלב תישאר שוויונית. "לא תהיה איפה ואיפה", נמסר מכהנא.

עוד הדגיש כהנא בשיחה כי המדיניות שלו לא השתנתה: "כל זמן שאזרחי ישראל יוכלו לטוס ליעדי נופש באירופה חסידי ברסלב יוכלו לטוס לקברי צדיקים באוקראינה", אמר השר.

"נכון להיום", ציין השר בשיחתו, "הנסיעה לאומן תתאפשר, אך החסידים שיחזרו מאומן יחויבו בבידוד כמו כל השבים מיעדים אחרים באירופה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי נציגי רבני ועסקני ברסלב קיבלו את הדברים בהבנה ובהסכמה.

אומן ברסלב מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד