י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע הביקורת נגדו

אובמה מצמצם את מסיבת יום ההולדת שלו

נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, שינה את תוכניותיו לחגוג את יום הולדתו ה-60 בסוף השבוע, לאחר ביקורת קשה נגדו לאור התפשטות זן דלתא המדבק, של נגיף הקורונה

אובמה מצמצם את מסיבת יום ההולדת שלו
ברק אובמה צילום: pixabay

לאחר הביקורת נגדו, נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, משנה תוכניות. מטעמו של ברק אובמה נמסר כי, "אירוע מסיבת יום ההולדת מתוכנן מזה חודשים, ובהתאם להנחיות בריאות הציבור". כך אמרה דוברת משפחת אובמה אנה הנקינס. "בשל ההתפשטות החדשה של גרסת הדלתא בשבוע האחרון, הנשיא לשעבר וגברת אובמה החליטו להקטין באופן משמעותי את האירוע כך שיכלול רק משפחה וחברים קרובים", אמרה הנקינס בהצהרה. "הנשיא אובמה מעריך את אלו ששולחים את ברכת יום ההולדת מרחוק ומצפה לראות אנשים בקרוב".

הכינוס המתוכנן של אובמה משך תשומת לב תקשורתית כאשר ארצות הברית שוב מתמודדת עם עליית מקרי קורונה, שגרמו לבתי החולים להתמלא שוב, והביאו כמה ראשי עיר מקומיים להטיל מחדש כמה מגבלות.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", לנשיא ה-44 של ארה"ב שסיים את תפקידו ב-2016 יש יום הולדת, והוא תכנן מסיבה גדולה בסוף השבוע בביתו שבמסצ'וסטס עם לפחות 200 אנשי צוות שהיו אמורים לתת שירות ל-475 האורחים שהוזמנו. חלק מהמוזמנים היו אמורים להיות אנשי תקשורת, פוליטיקאים, מפורסמים, ספורטאים, ומובילי דעת קהל, וכל זאת כאמור, בזמן שארה"ב מתמודדת עם הנגיף שמשתולל.

כאמור לאחר הביקורת הקשה, גודל המסיבה בוטל, והיא תתקיים במתכונת מצומצמת.

אובמה ביקורת מסיבת יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד