י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חברות קידום אתרים – העוזר האישי שלך להובלה בגוגל

גם בעלי עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים יודעים זאת: יש להשקיע לא מעט זמן וכסף במטרה להגיע למקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש, מה שיאפשר לגולשים למצוא את האתר שלהם לפני אתרים של המתחרים שלהם. כך הם יזכו לחשיפה משמעותית ולתנועה באתר

חברות קידום אתרים – העוזר האישי שלך להובלה בגוגל
קידום אתרים צילום: FREEPI

חלק גדול מאוד מזמן הגלישה שלנו באינטרנט, הולך על רשתות חברתיות. אנחנו מבלים שעות ארוכות במצטבר מול הפיד של פייסבוק, טוויטר, טיקטוק או אינטסגרם. חלק לא מבוטל מזמן הגלישה שלנו מופנה לאתרים שמציגים סרטונים, סדרות או סרטים. אך כשאנחנו מעוניינים לקבל מידע מסוים, אז סביר להניח שנפנה לגוגל ונחפש אותו שם.

גם בעלי עסקים ובעלי מקצוע בתחומים שונים יודעים זאת, ולכן הם משקיעים לא מעט זמן וכסף במטרה להגיע למקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש, מה שיאפשר לגולשים למצוא את האתר שלהם לפני אתרים של המתחרים שלהם. כך הם יזכו לחשיפה משמעותית ולתנועה באתר.

על מנת להגיע לדירוגים גבוהים במנוע חיפוש של גוגל, יש לעבוד עם חברות קידום אתרים. בעיקרון, אפשר לעשות את זה גם לבד. מי שיש לו ידע וזמן להשקיע בכך, ייתכן מאוד שהוא יוכל באמצעות תהליך ארוך וסזיפי להוביל את האתר שלו למקומות הראשונים בדירוג. אך אם בוחנים את כל המשתנים, מבינים שהדבר הנכון לעשות הוא לעבוד עם חברה מקצועית שמתמחה בכך.

מה עושה בשבילכם חברת קידום אתרים בשביל שתובילו בגוגל?

לפני שנסביר מה בדיוק עושה חברת קידום אתרים, חשוב להדגיש את ההבדל שבין קידום אתרים אורגני לקידום ממומן. ישנם בעלי עסקים או בעלי מקצוע, שלא תמיד שמים לב להבדל ומתייחסים לשני הסוגים בצורה דומה או מייחסים יותר חשיבות לקידום ממומן, מאחר והוא נותן לכאורה קדימות במנוע החיפוש, לפחות בעין, אך האמת היא שבטווח הארוך, עדיף להשקיע בקידום אורגני.

ההבדל בין השניים הוא, קידום אתרים אורגני הוא תהליך לטווח ארוך שעוזר לשפר את האתר ולספק לגולש חווית גלישה ומטרתו היא לספק לאתר אפשרות להוביל את מנוע החיפוש בביטויים משמעותיים בצורה טבעית. לעומת זאת, קידום ממומן הוא קידום דרך תשלום, פרסום של מודעות בגוגל על פי תמחור שהחברה עושה. ברגע שאנחנו מפסיקים לשלם, אז הפרסום יורד ואנחנו לא נהנים ממנו עוד.

חברות קידום אתרים עושות את שתיהן, אך הדגש המשמעותי הוא על קידום אתרים אורגני, מאחר ובסופו של דבר הוא הדבר האמיתי, ואם עושים אותו נכון אז אפשר ליהנות מהובלה למשך תקופות זמן ממושכות בביטויים חשובים לעסק.

לשם כך, חברות קידום אתרים מבצעות ניתוח של כל הביטויים החשובים לעסק על פי התחום שלו, ודואגות לקדם אותם, בין אם זה באמצעות תכנים (באתר או במקורות חיצוניים), קישורים פנימיים וחיצוניים, בניית כותרות והיררכיה נכונה באתר ועוד. מדובר בתהליך שדורש מחקר מעמיק, ניתוח והבנה איך האתר פועל, מה הגולשים מחפשים, כמה זמן הם נמצאים באתר, על מה צריך לשים דגש ועל מה לא. 

בסופו של דבר, מדובר בתהליך ארוך שדורש סבלנות. מטרתו, כאמור, להוביל את האתר אל המקומות הגבוהים ביותר בביטויים הרלוונטיים עבורו.

קידום אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד