ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מי יכול ללכת לשמח?"

מימין ומשמאל: התקשורת כולה על הראש של 'לפידרמן'

התקשורת הישראלית פתחה במתקפה על ליברמן ולפיד, בעקבות הדיווחים על היעדרותם מישיבות קבינט הקורונה. בשונה ממתקפות קודמות בהן כל אחד התבצר בצד שלו - הפעם נוצרה מתקפה משולבת, מימין ומשמאל גם יחד, נגד ההיעדרויות

מימין ומשמאל: התקשורת כולה על הראש של 'לפידרמן'
אביגדור ליברמן ויאיר לפיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

התקשורת הישראלית כולה פתחה במתקפה על שר האוצר אביגדור ליברמן ועל שר החוץ ורה"מ החליפי יאיר לפיד, בעקבות הדיווחים על היעדרותם מישיבות קבינט הקורונה.

בשונה ממתקפות קודמות על פוליטיקאים ואנשי ציבור, במסגרתן כל אחד לוקח צד מסוים המתאים לאידאולוגיה הפוליטית שלו - הפעם נוצרה מתקפה משולבת, מימין ומשמאל, נגד ההיעדרויות המוכיחות את גודל הניתוק של לפיד וליברמן מהעם.

פרשן 'חדשות 13' נדב איל, שמרבה לסקר את תחום הקורונה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הקורונה היא אירוע פוליטי וכלכלי ענק, עם השפעות רחבות היקף על ההווה והעתיד שלנו. מן הסתם, ראשי הקואליציה שאמורים לשבת בקבינט הקורונה צריכים להיות שם. אני מניח שהם יודעים את זה היטב; הם גם יודעים למה הם לא שם".

הפרשן אטילה שומפלבי צייץ: "‏דבר אחד לא ברור לי: אם אין לשר החוץ מה לחפש בקבינט קורונה, אז למה יש לו מקום שם? ולמה הוא לא הודיע רשמית שהוא מוותר על מקומו? ולמה לא הכניסו לשם שר רלבנטי אחר, נגיד שרת התחבורה? יתכן שלפיד צודק. הבעיה היא לא בצדק שלו, אלא בברדק שמתגלה".

עורך עיתון 'משפחה', אריה ארליך, צייץ: "‏לפיד וליברמן הם חברי קבינט הקורונה לפי החוק. 'ראש הממשלה החליפי', הוא אפילו מ"מ יו"ר הקבינט. לגבי ליברמן - ההחלטות הדרמטיות קשורות ישירות לתחומי אחריותו. אלה החיים של כולנו. אבל הם 'החליטו לא לפקוד' את הדיונים, יעני מדובר בחתונה של בת דודה שלישית ואין כוח לנסוע ומתקמצנים על הצ'ק".

עיתונאית 'ynet' מורן אזולאי צייצה: "‏קראתי את הודעת לפיד לפיה הוא לא אמור להיות בקבינט וזה לגמרי לא ברור לי. גבי אשכנזי כשר חוץ היה דמות מאוד דומיננטית בקבינט הקודם. הביא לשולחן יצירתיות והיגיון בריא. לפיד מראש מוותר על זה. לא ברור ואפילו מוזר".

אזולאי הוסיפה: "‏ועוד מילה על לפיד: הוא שואף לראשות ממשלה אבל מתייחס לאחד המשברים הבריאותיים והכלכליים הגדולים שהיו פה כאילו זה בכלל לא נוגע לו. אין לו מה לתרום? החלטות שיתקבלו לא יהיו קשורות באופן ישיר או עקיף לתחומים שכן מעניינים אותו? תמוה מאוד".

העיתונאי הימני ינון מגל‏ כתב בציניות: "לפיד: השתתפתי בדיוני הקבינט החליפי".

עקיבא נוביק מ'כאן 11' כתב גם הוא בציניות: "‏מה אם לפיד וליברמן לא מגיעים לאירועים של הממשלה מחשש להתקהלות המונית?".

אריאל שנבל ‏מ'מקור ראשון' כתב ציוץ סרקסטי ש'שבר את הרשת': "חברים וחברות יש עכשיו קבינט קורונה בירושלים וראש הממשלה לבד אף אחד מהמוזמנים לא הגיע מי שיכול ללכת לשמח אפילו כמה דקות זו תהיה ממש מצווה".

יאיר לפיד אביגדור ליברמן קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד