י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אור קופרלי: הקסם הוא לעזור לאנשים שלא יודעים שעזרת להם

הוא לא נמצא ברשתות החברתיות, לא אוהב לדבר על פעילות צדקה כי הוא מאמין שרברבנות תחטיא את המטרה, ואוהב ללמוד כל דבר שהוא קצת פחות מבין בו. הכירו את אור קופרלי, דור שני למייסדי קבוצת חצי חינם, רשת המרכולים הגדולה בישראל

אור קופרלי: הקסם הוא לעזור לאנשים שלא יודעים שעזרת להם
לעבוד בלעזור לאנשים צילום: freepik

מי אתה, אור קופרלי?

אני אור, נשוי ואב לשניים, שלפני הכול, זה תפקיד חיי האמיתי. נולדתי למשפחה ממולחת מאוד, וגדלתי בבית עם מוסר עבודה כערכי ברזל.

מגיל צעיר מאוד הייתי הולך לעבודה עם אבא ואמא, עוזר בכל מה שצריך ונהנה מכל רגע, עד הגיוס. נגעתי בכל התחומים בעסק: הייתי קופאי, סדרן, בודק סחורה, מלגזן, ביצעתי את כל התפקידים, מה שנתן לי התחלה טובה לחיי הבוגרים.

אילו עסקים הקמת במהלך שנות פעילותך?

וואו. הקמתי המון עסקים, בעיקר במתחם שרונים, שאותו מנכ"לתי במשך שנים במטרה לייצר מתחם ייחודי במקום השטנץ המוכר שאפשר לראות היום בכל קניון או מרכז מסחרי אחר.

הקמנו במתחם את אחד מחדרי הכושר הכי טובים בישראל, חנויות מיוחדות, סדנאות עיצוב ויצירה, מספרה, מתפרה, ג'ימבורי, משחקי וידאו, קיוסק, מזרקת מים שהיא בין הראשונות מסוגה שנכנסו לארץ. בעיקרון, מותגים שבדרך כלל אינם נכנסים לקניונים, נכנסו אלינו לקניון לפעילות קמעונאית, עסקית וחווייתית.

איזו תקופה נחשבת מבחינתך לטובה ביותר בעסקים?

אין שנה ספציפית שאני מגדיר כשנה הטובה ביותר, כי הקבוצה מתפרשת על פני מגוון גדול מאוד של תחומים.

ברמה האישית, שנת הקורונה אפשרה לי לעשות המון שינויים שנמנעתי מהם במשך שנים, וניצלתי את הזמן לשנות תחומים שמזמן רציתי לשנות בקבוצה, מבחינת התנהלות מול העובדים, ניהול מחלקות וכן הלאה.

מה הקבוצה עושה היום למען הקהילה?

האמת היא שאני פחות אוהב לדבר על זה ולהדגיש את החלק הזה בפעילות הקבוצה שלנו, כי כל הקסם הוא לתרום ולסייע לאנשים שלא תמיד יודעים שאנחנו תורמים להם.

מה אתה אוהב לעשות כשאתה לא עובד?

יש לי המון תחביבים ותחומי עניין, כמו ציור, צילום, ספורט אתגרי, טיולים בעולם במקומות נידחים שרחוקים מהמציאות של היום. זה עוזר לי לשמור על שפיות.

עזרה וסיוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד