י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ינוקה מכל רבב"

ח"כ ביטן מוותר על חסינותו ונערך להתמודד עם האישומים

עורכי דינו של חבר הכנסת דוד ביטן הודיעו ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט כי ביטן מוותר על חסינותו וכי הוא יתמודד עם האישומים בבית המשפט

ח"כ ביטן מוותר על חסינותו ונערך להתמודד עם האישומים
דוד ביטן בביהמ"ש צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד החליט היום (חמישי) לוותר על החסינות שלו, מה שיוביל להגשת כתב האישום נגדו היום, או בימים הקרובים לבית המשפט.

עורכי הדין דרור מתתיהו, שרון כהנא ואפרים דמרי, אשר מייצגים את ח"כ דוד ביטן, הודיעו היום ליועץ המשפטי לממשלה כי אין בכוונתו של חבר הכנסת דוד ביטן לבקש חסינות.

עורכי הדין של ביטן מסרו: "ח"כ ביטן החליט לא לבקש מהכנסת חסינות בפני העמדה לדין, אלא להתמודד עם האישומים בבית המשפט, תוך בטחון מלא כי בתום ההליך המשפטי יוכרע שלא נפל כל פסול במעשיו וששמו ינוקה מכל רבב".

כזכור, לפני כחודש החליט היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד חבר הכנסת דוד ביטן בגין לקיחת שוחד, וכן בעבירות מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס בשבע פרשיות. את העבירות ביצע לכאורה במסגרת תפקידיו בעיריית ראשון לציון ובתור חבר כנסת. בפרשה נאשמים גם המשנה לראש העיר תל אביב ארנון גלעדי, כדורגלן העבר חיים רביבו, ועוד שמונה נאשמים.

כתב האישום הוגש ליו"ר הכנסת מיקי לוי, משום שהוא דורש את הסרת החסינות של ביטן בוועדת הכנסת. כעת יוכלו בפרקליטות להגיש את כתב האישום לבית המשפט המחוזי כמו שנעשה למי שאינו ח"כ.

דוד ביטן בית משפט כתב אישום הסרת חסינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד