י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסגר תלוי במתחסנים

רה"מ בנט על ספרו: "המגיפה מלמדת שיעור בצניעות"

לאור ההתפשטות זן הדלתא בישראל, ראש הממשלה קיים שידור חי ברשתות החברתיות, וקרא לצאת ולהתחסן: "לא להתחסן זה אנוכיות, אגואיזם" | בנוסף, טען שאין מחסור בחיסונים למרות הדיווחים | על האפשרות של סגר בחגים: "תלוי בכמות המתחסנים"

רה"מ בנט על ספרו: "המגיפה מלמדת שיעור בצניעות"
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות העלייה הגוברת בתחלואה והדיווחים שבקבינט שוקלים סגר בקרוב, היום (חמישי) ראש הממשלה קיים שידור חי ברשתות החברתיות, שבהן התייחס לשאלות על התפשטות זן הדלתא.

בנט התייחס לאפשרות של סגר בחגי תשרי, ואמר שזה תלוי אך ורק בכמות המתחסנים, והרגיע מפני חששות האזרחים על תופעות הלוואי של החיסון השלישי. בנוסף, טען שבניגוד לדיווחים אין מחסור בחיסונים, וכי הממשלה דואגת להספקה שוטפת.

"עתיד החגים תלוי במספר המתחסנים. לכו להתחסן", קרא. "לא להתחסן זה אנוכיות, אגואיזם. אתה הופך את עצמך לפצצה מתקתקת, יורה נגיפים לכל עבר ומסכן את הסביבה".

ראש הממשלה התייחס לחיסון השלישי: "בעוד עשרה ימים נראה את האפקטיביות המדעית של מי שקיבל חיסון שלישי למול מי שלא התחסן במנה נוספת. חיסנו כבר מעל רבע מיליון אזרחים בחיסון שלישי".

"כרגע אפשר לומר: החיסון השלישי בטוח. אין לנו שום עדויות לתופעות לוואי רחבות. אחרי שנדע - אנחנו ננוע לחיסון במנה שלישית לחמישים פלוס, ולאחר מכן גם לגילאים יותר צעירים", הרגיע לגבי בטיחות החיסון.

"המגיפה הזו מלמדת את כל העולם שיעור בצניעות וענווה", התייחס בנט לכתיבת ספרו שבו הסביר איך לנצח מגיפה, כשכעת תחתיו ישראל צועדת לסגר, "ככל שנתחסן ונעטה מסיכות הצורך בהגבלות יהיה קטן יותר. אנחנו מנסים לאפשר לכלכלה לפעול בלי פגיעות הרסניות".

"אנחנו דואגים באופן שוטף למלאי של חיסונים, לנקודות רבות ברחבי הארץ שאפשר להתחסן בהן. יש שני קהלים שצריכים לצאת להתחסן - הראשון נןא הקהל המבוגר מעל גיל 60 שנמצא בסיכון מאוד גבוה, והקבוצה השנייה היא הצעירים", סיכם.

נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד