י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תוקף את ליברמן ולפיד

נתניהו מאשים את בנט: "בזבז זמן יקר" • צפו

בעקבות העלייה בתחלואה וברקע מבצע החיסון השלישי, יו"ר האופוזיציה תקף את ראש הממשלה, וטען שהוא מוביל את ישראל לסגר: "לא הייתה שום סיבה להגיעץ לזה!" | הוא התייחס לפרסום על היעדרותם של לפיד וליברמן מהקבינט: "איך הם לא מתביישים?"

נתניהו מאשים את בנט: "בזבז זמן יקר" • צפו
בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאור הדיווחים שישראל לקראת הגבלות קשות, הערב (חמישי) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תוקף את ראש הממשלה נפתלי בנט, וטוען כי הוא מוביל את המדינה לסגר, למרות מבצע החיסון השלישי.

"לצערי בנט מוביל לסגר בגלל שהוא בזבז זמן יקר עד להבאת החיסון השלישי", פתח נתניהו בדבריו וטעם כי בנט "לא הביא את מיליוני חיסונים שהממשלה בראשותי כבר הזמינה ושילמה עבורם לפני חודשים. ידענו אז שהאפקטיביות של החיסון השני תרד ולכן הזמנו חיסון שלישי".

יו"ר האופוזיציה המשיך: "הזמנו בזמן - הם לא הביאו את זה בזמן - ולכן המגפה מתפשטת. לא הייתה סיבה להתעכב. לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר! אלמלא המחדל של בנט, זה בכלל לא היה בלתי נמנע. זאת מנהיגות?".

"והאבסורד הכי גדול הוא שהממשלה מאשימה אותנו בזמן ששר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה", התייחס לדיווחים לפיהם ראשי 'יש עתיד' ו'ישראל ביתנו' נעדרו מישיבות הקבינט.

"הם בורחים מאחריות! פיזית בורחים מאחריות", אמר נתניהו והזכיר, "בממשלה שלנו - אני, שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה. איך הם לא מתביישים?".

"אתם דאגתם לאלי אבידר לשר בלי תיק, בזמן שלשולה מחדרה אין חיסון. במקום להיאבק על הג׳ובים שלכם ולהעלות מיסים מיותרים על הציבור, אולי תתחילו להיאבק בקורונה?", תהה יו"ר האופוזיציה לסיום.

בנימין נתניהו קורונה נפתלי בנט יאיר לפיד אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד