י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא רק 'תקווה חדשה'

ברגע האחרון: ההחלטה שתמנע מבנט ושקד להצטרף לליכוד

לאחר שכמה חברי כנסת דחפו לכך, היום אישרה מזכירות 'הליכוד' את ההצעה לפיה חברי כנסת שפרשו מהמפלגה לא יוכלו להתמודד עד 8 שנים ממועד פרישתם - ובנוסף הוסיפו סעיף שימנע מחברי הכנסת של 'ימינה' להצטרף | כעת ההצעה צריכה לעבור את אישור מרכז 'הליכוד' וועדת החוקה של המפלגה

ברגע האחרון: ההחלטה שתמנע מבנט ושקד להצטרף לליכוד
גדעון סער ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סנקציות על מי שגרם להדחתם: הערב (חמישי) אישרה מזכירות 'הליכוד' הצעה שתמנע מחברי הכנסת של 'תקווה חדשה' ו'ימינה', שנמצאים כעת בקואליציית השינוי, לחבור אליהם בעתיד.

על פי ההצעה, כפי שהציע יו"ר המזכירות חבר הכנסת ישראל כץ, מי שפרש מ'הליכוד' לא יוכל להתמודד מטעמה במשך שמונה שנים מיום פרישתו, ובכך הם מונעים מרוב חברי 'תקווה חדשה', ובהם מסער עצמו, לחזור למפלגה בשנים הקרובות.

בישיבה עצמה, שהתכנסה בכפר המכביה, הציע חבר הכנסת יואב גלנט להוסיף, שחברי כנסת או שרים שאינם ב'ליכוד' וחברים בקואליצייה וגרמו להדחת המפלגה מהשלטון - גם לא יוכלו להתמודד מטעם המפלגה בשמונה שנים שלאחר מכן.

ההצעה אושרה, ופירושה שכעת גם כל חברי הקואליציה בכלל, וחברי 'ימינה', שראשיהם - בנט ושקד, רצו בעבר להצטרף ל'ליכוד', לא יוכלו להתמודד מטעם מפלגתו של נתניהו.

לאחר שההצעה, כולל התוספת של גלנט, אושרה, היא תצטרך לעבור את אישור ועדת החוקה של המפלגה ומרכז 'הליכוד', כדי להיכנס לתוקף.

נפתלי בנט מפלגת תקווה חדשה מפלגת ימינה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד