י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר הביקורת

נבהל? ליברמן ישתתף בדיוני קבינט הקורונה

ברקע העלייה בתחלואה ולקראת הגבלות נוספות, שר האוצר החליט לחזור להשתתף בדיוני קבינט הקורונה, לאחר שנחשף שהוא לא השתתף בדיונים, כמו ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד | לפני החלטתו, התייחס להיעדרותו: "חילקתי את תחום אחריותי"

נבהל? ליברמן ישתתף בדיוני קבינט הקורונה
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שפורסם שהוא אינו משתתף בדיוני קבינט הקורונה, הערב (חמישי) שר האוצר אביגדור ליברמן החליט להשתתף בדיוני קבינט הקורונה שדן ומקבל החלטות בנוגע לבלימת הנגיף שמתפשט בימים אלו בקצב מהיר.

ליברמן החליט, לפי הדיווח ב'כאן חדשות', להשתתף מעתה בדיונים בקבינט הקורונה, אחרי הביקורת והתקפות עליו על כך שעד עתה נעדר מהדיונים. טרם ידוע אם כוונתו היא להשתתף באופן קבוע בדיונים, או לבוא אליו לעיתים קרובות.

לפני כן, התייחס שר האוצר לביקורת עליו על כך שהוא נעדר מהדיונים, ואמר שהוא חילק את עבודתו עם השר במשרד האוצר חמד עמאר, כך שהאחרון יהיה בקבינט הקורונה. בכל מקרה, כעת הוא מתכוון כן להשתתף בדיונים.

"כמי שמאמין בעבודה שיטתית ומסודרת כבר בשבוע הראשון חילקתי את תחומי האחריות ביני ובין השר חמד עמאר, השר הנוסף במשרד האוצר", כתב. "השר עמאר מייצג את משרד האוצר בקבינט הקורונה, ואני בקבינט המדיני-ביטחוני".

"זאת החלוקה בינינו, כך זה התנהל עד עכשיו בצורה מצוינת וכך זה יתנהל בהמשך. בניגוד לגלי הקורונה הקודמים, השר עמאר ואני דוגלים בגישה בה את המשבר הנוכחי חייב להוביל הדרג המקצועי ועל המנהיגות הפוליטית לגבות את המלצותיו", הוסיף שר האוצר.

אביגדור ליברמן קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד