כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הרבנים צריכים להתבייש"

ברדוגו במתקפה על הציונות הדתית: "גט כריתות"

לאחר שרשתות החינוך הגדולות פרסמו מכתב הוקרה לבנט על הסדרת תקציבם, הפרשן יעקב ברדוגו תקף אותם, וטען שהם צריכים להתבייש: "מכרו את ארץ ישראל בעבור שלמי תודה לו?" | הוא טען: "זה גט כריתות; הרבנים האלה צריכים להתבייש"

ברדוגו במתקפה על הציונות הדתית: "גט כריתות"
יעקב ברדוגו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע העברת התקציב בממשלה, אתמול (חמישי) הפרשן יעקב ברדוגו, שמזוהה כתומך נתניהו, תקף את אנשי המגזר הדתי-לאומי, לאחר שרשתות המגזר הודו לראש הממשלה בנט.

ברדוגו זעם על כך שרשתות החינוך הגדולות פרסמו לפני מספר ימים מכתב הוקרה לבנט, בו הודו לו על כך שהכניס לבסיס התקציב את תקציבם. לטענת ברדוגו מדובר בגט כריתות, והוסיף כי הרבנים, שמוסדותיהם חתומים על המסמך, צריכים להתבייש.

"הרבנים האלה מכרו את ארץ ישראל בעבור שלמי תודה לנפתלי בנט", טען ב'ערוץ 20' והזכיר כי האחרון "הבטיח להם שלא ישב עם מנסור עבאס".

הפרשן המשיך והזכיר את סכומי התקציב שניתנו: "115 מיליון שקל (התקציב לחמ"ד - י.כ) לעומת 53 מיליארד (התקציב לחברה הערבית - י.כ). בושה וכלימה לציונות הדתית! זה גט הכריתות".

"זה הציבור החדש של נפתלי בנט. זה סדום! הרבנים האלה צריכים להתבייש והמוסדות האלה צריכים להתבייש. יגיע היום שהם יקראו לעזרה, ולא יבואו", הוסיף הפרשן.

יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד