כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חצרות האדמו''רים: משלוח סמארטפון ורעשן ענק מאוסלו

באיזה שיר חפץ הגר"ש וואזנר? • מה היה במשלוח מנות מפתיע שקיבל האדמו"ר מלעלוב? • מה מעניקים חסידי קלויזנבורג לרבם? • ואיפה השתמשו ברעשן רב מימדים?

הגר"ש וואזנר. צילום: יעקב כהן
הגר"ש וואזנר. צילום: יעקב כהן

אתמול (א) בצהרי יום הפורים, התפלל הגר"ש וואזנר תפילת מנחה בביתו במנין מצוצמם. בתום התפילה, ישב הגר"ש כשפניו אל הקהל, וביקש כי ישירו את הלחן המפורסם 'הגלה נא'. בעת השירה היה הגר"ש רווי שמחה. בהמשך, שר הציבור את 'וטהר ליבנו' בהתלהבות ובהתרוממות הרוח. לאחר מכן, קם הגר"ש מכסאו ובירך את כל הנוכחים במקום: "יוסף ה' עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דיבר לכם. שכל אחד מכם, יזכה לראות את הישועה בקרוב ממש".

בחצר הקודש לעלוב, קיבל האדמו"ר מאחד מחסידיו יחד עם משלוח המנות גם מכשיר סמארטפון מנותץ, כחלק מתוך משלוח המנות שהגיש בפניו בחג הפורים. החסיד ציין בפני האדמו"ר, כי הוא שמח לקיים את רצון קודשו ולהתנזר מהמכשיר שגדולי ישראל אסרו. האדמו"ר שמח מאד עם החסיד ואמר לו: "זהו משלוח המנות הכי טוב שקיבלתי מחסיד כלשהו". כאשר הגיע זמן הריקוד ב'טיש', נטל האדמו"ר את האייפון המנותץ והחל לרקוד עמו...

בחצר הקודש, קלויזנבורג ארה"ב, מעניקים לאדמו"ר משלוח מנות מסוג שונה. האדמו"ר ידוע כחובב ספרי קודש, ורבים רואים לעצמם כזכות לצרף למשלוח המנות שלהם גם ספרים. בהודעה שיצאה מטעם הקהילה נאמר, כי ניתנת אפשרות לרכוש ספרים בדוכן ספרי הקודש המקומי, ולתת לאדמו"ר כמשלוח מנות. גם כאן נהוג לערוך 'טיש' בשושן פורים, ובמהלכו נפתחת מגבית לטובת הקהילה.

ואילו בחצר הקודש אלכסנדר, רעשן שנוצר על ידי הנגר קובי אורליק לפני 18 שנה, ואף זכה לסיקור בעת שהשתמשו בו בהפגנה נגד הסכם אוסלו, הגיע לידיו של חסיד אלכסנדר - שהשתמש בו להכאת המן בהידור.
פורים אדמו''רים אברך רעשן ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד