כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מה מציעים בתי המלון לציבור הדתי בחג השבועות?

בחירת נופש לחג השבועות דורשת תשומת לב לפרטים: החל מכשרות והווי דתי, וכלה בסביבה ובאפשרויות האירוח השונות • מאילת ועד טבריה - ישראל מחכה לכם

אילת. צילום: דורון ניסים
אילת. צילום: דורון ניסים

שבועות הוא החג האחרון לפני החופש הגדול. מצד אחד מזג האוויר קיצי לגמרי וממש מתבקש לשלב את החג עם חופשה, ומצד שני זו הזדמנות שכדאי לנצל, רגע לפני פרוץ החום הגדול באמת, והעומס הנלווה לחופשת הקיץ של הילדים. אם אתם שוקלים לחגוג את שבועות בנופש או בחופשה בבית מלון, כדאי לכם להיערך כבר עכשיו, ולהזמין מקומות מבעוד מועד. כך תוכלו להבטיח שהשגתם דיל משתלם, במקום המתאים לצורכיכם.

אז מה יש לבתי המלון להציע לציבור המסורתי והדתי בחג השבועות?

בארץ יש מגוון גדול של בתי מלון כשרים שיוכלו לארח אתכם ולהציע לכם דיל משתלם ומפנק, וחג שבועות נעים וכשר. למטבחים השונים של בתי המלון יש דרגות שונות של כשרות ואם חשובה לכם כשרות למהדרין – כדאי לבדוק מראש איזה הכשר יש למטבח המלון שבו אתם חפצים להתארח. מלונות רבים מציעים את האפשרות להזמנה מראש של מנות גלאט כושר. שימו לב – לעתים שירות זה כרוך בתשלום. רוב בתי המלון גם יציעו לכם בחירה בארוחת החג, בין ארוחה בשרית לארוחה חלבית. גם זה דבר שרצוי לברר ולהחליט מראש, כדי למנוע אי נעימויות ברגע האמת.

מעבר לעניין הארוחות וכשרות המזון, בתי מלון רבים מציעים שירותי דת כמו בית כנסת שבו אפשר להתפלל, מעלית שבת, שעון שבת לשליטה במכשירים החשמליים בחדר וכו'. בתי מלון כשרים למהדרין רגילים באירוח של הציבור הדתי ועל פי רוב בחגים מציעים הווי מסורתי נעים, ארוחת חג כשרה בצביון קהילתי ושיתופי ובאופן כללי – אווירה יהודית ונעימה.

בתי מלון יעודיים מציעים בריכות או חופי רחצה נפרדים לנשים ולגברים. בעונה זו של השנה, כדאי לוודא שהמלון שלכם מציע את האפשרות הזו. גם אם אין בכוונתכם לשחות – לפעמים הנופש מעורר את החשק לטבול ולשחות, וכדאי שהאפשרות תהיה זמינה עבורכם.

לאן לנסוע?

שבועות באילת, בטבריה, בצפון הרחוק או במדבר – כל מקום בארץ נשמע מזמין בזמן חגיגי זה של שלהי השנה. זו עונה נהדרת לבקר גם בדרום וגם בצפון – לכל בחירה היתרונות שלה.

נופש שבועות באילת או במדבר מציע לכם מזג אוויר נהדר לטיול, לשחייה ולהנאה מאטרקציות הכוללות מים, ספורט אתגרי, טיולי גי'פים וטיולים בכלל. דילים רבים כוללים אטרקציות כאלה ואחרות, ויש דילים ייעודיים לציבור הדתי, המבטיחים צניעות ונורמות הולמות בכל האטרקציות.

את החופשה בצפון אפשר לנצל כדי לסייר בצפת או בראש פינה הקסומות, לטבול בנחלי הצפון או ליהנות מאטרקציות כמו קייאקים, רכבל (בחיפה או בגליל העליון, במנרה) או קטיף עצמי. קטיף עצמי, למשל של דובדבנים או פירות יער ברמת הגולן, הוא דרך נהדרת, עבורכם ועבור הילדים, להתחבר לפן החקלאי והקדום של החג. זו גם הזדמנות מצוינת לבקר במחלבות, שאזור הגליל והגולם משופע בהן. בעונה זו מחלבות וחוות רבות פותחות את שעריהן ומציעות סיורים ואטרקציות שונות, כמו השתתפות בחליבה וטעימת גבינות.

לאן שלא תחליטו לנסוע – זכרו לברר ולהחליט מראש כמה פרטים עקרוניים, כדי שתוכלו להיערך בהתאם לחג כשר ושמח, בבית המלון ובכלל. את שאר ההחלטות השאירו למצב הרוח ולרמת הספונטניות שתהיה לכם בחופשה.

חג שמח!
שבועות מלון כשר רחצה חקלאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד