ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כבוד התורה

למרות הגזירות: המועצה מימנה את ישיבות בין הזמנים

המועצה מימנה את פעילות ישיבות בין הזמנים, כולל תמלוגים ללומדים וכיבוד ושתייה. בנוסף, מימנה המועצה אטרקציות מיוחדות ללומדי התורה במהלך כל ימי בין הזמנים. ראש המועצה יצחק רביץ: "בסייעתא דשמיא, כל בית כנסת שרצה לקיים ישיבת בין הזמנים קיבל תקציב לכל בחור"

למרות הגזירות: המועצה מימנה את ישיבות בין הזמנים
תלמידי ישיבות ואברכים בטלז סטון צילום: שלומי כהן

על אף הגזירות הממשלתיות, והקיצוצים במשרדי הממשלה בכל מה שנוגע לצרכי המגזר החרדי, הפתיע ראש מועצת קריית יערים יצחק רביץ לפני פתיחת בין הזמנים והודיע על הקצאת תקציב מיוחד למימון שמונה ישיבות בין הזמנים ביישוב.

הודעתו של רביץ התקבלה בשמחה בקרב תושבי היישוב, לומדי התורה ומארגני ישיבות בין הזמנים שהתבשרו כי המימון השוטף של תמלוגי בין הזמנים כולל אחזקה יומיומית כיבוד ושתייה, ישולמו מהתקציב המיוחד.

אם לא די בכך, המועצה המקומית טלזסטון קיימה גם פעילות מיוחדת לבני הישיבות הקטנות, החל מתפילת שחרית בצוותא וארוחת בוקר. לאחר שעות הלימוד התקיימו תכניות מיוחדות שנערכו יחד עם רכזי איגוד בני הישיבות המקומי. מדובר בפעילות חריגה בגודלה לעומת הרשויות המקומיות האחרות, שבהן נאלצים רכזי החינוך הישיבתי לנדוד מגביר לגביר ומתורם לתורם כדי לגייס את סכומי הכסף הגבוהים על מנת לממן את העלויות הגבוהות של ישיבות בין הזמנים והמסתעף.

ראש המועצה יצחק רביץ אמר: "הנהגנו בסייעתא דשמיא שכל בית כנסת המעוניין לפתוח ישיבת בין הזמנים, מקבל סיוע מהמועצה לכל בחור. למעשה בסופו של חשבון המועצה מממנת כ-50 אחוז מההוצאות. בבין הזמנים הנוכחי יפעלו 8 ישיבות בין הזמנים עם מאות לומדים.

"מלבד עלות אחזת הלומדים, המועצה דואגת גם לכיבוד ושתיה עבור הלומדים. בנוסף, לומדי ישיבות בין הזמנים זוכים לכניסה חינם לבריכות כולל נסיעה הלוך ושוב. אנו רואים בכך חובה וזכות, שמגנה על היישוב ועל עם ישראל כולו".

טלז סטון יצחק רביץ ישיבת בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד