ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ההסלמה בצפון

סמוטריץ' מצהיר: "הממשלה תקבל כל גיבוי"

לאור הירי של חיזבאללה לעבר ישראל והתגובה של צה"ל, יו"ר 'הציונות הדתית' מכריז שהממשלה תקבל מהאופוזיציה כל גיבוי שהיא תצטרך: "שהיא תידרש לשינוי המשוואה" | הוא קרא לפגוע קשה בחיזבאללה: "פגיעה קשה בתשתית הצבאית והאזרחית של הארגון"

סמוטריץ' מצהיר: "הממשלה תקבל כל גיבוי"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לקראת מבצע רחב? היום (שישי) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מכריז שאם הממשלה תרצה לשנות את המשוואה מול חיזבאללה, היא תקבל מהאופוזיציה גיבוי לכך.

סמוטריץ' קרא לממשלה לפגוע קשה בחיזבאללה, ולהעביר להם את המסר שאין לישראל כללי משחק. הוא אמר שאם אכן הממשלה תרצה לשנות את המשוואה, היא תקבל את הגיבוי מהם לכך.

"‏חיזבאללה מנסה בירי הזה לשמור על 'כללי המשחק' ולמנוע מאיתנו לשנות אותם, וזו בדיוק הבעיה, כתב. "כללי המשחק המסוכנים שהתקבעו כאן מאז מלחמת לבנון השניה מאפשרים לחיזבאללה להתעצם בהיקפים אדירים".

יו"ר 'הציונות הדתית' קרא: "‏חיזבאללה חייב לקבל מסר לפיו אין לנו שום כללי משחק מולו וממילא אין לו שום יכולת לשלוט בעצימות המערכה ולנווט אותה לפי צרכיו. אני קורא לממשלה להורות לצה"ל לנצל את ההזדמנות הזו ולשנות את המשוואה".

"‏לא עוד 'כללי משחק'. אלא פגיעה קשה בתשתית הצבאית והאזרחית של הארגון ושל מדינת לבנון. הממשלה תקבל מאיתנו כל גיבוי שהיא תידרש לשינוי המשוואה, ללא שום חשבון פוליטי. ביטחון ישראל מעל הכל", סיכם.

בצלאל סמוטריץ הסלמה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד