י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בני העדה זועמים

השייח' מגנה את הירי לעבר ישראל ומשבח את התושבים שנלחמים בחיזבאללה

הירי הבוקר על ידי חיזבאללה לא עובר בשקט בכפרים הדרוזים | אחרי התיעודים שפורסמו בהם נראים תושבים מגרשים את פעילי הטרור מהמקום, גם השייח' מופק טריף ראש העדה הדרוזית מגנה בתוקף את הפעולה

השייח' מגנה את הירי לעבר ישראל ומשבח את התושבים שנלחמים בחיזבאללה
כוחות צה"ל בגבול לבנון צילום: דיוויד כהן, פלאש 90

השייח' מופק טריף ראש העדה הדרוזית מגנה בתוקף ניסיון חיזבאללה לתקוף את שטחי מדינת ישראל מתוככי הכפרים הדרוזים בלבנון, בכדי שישראל תשיב אש למקורות הירי ותפגע ביישובים הדרוזים בלבנון.

השייח' טריף אמר כי חיזבאללה וגורמים קיצוניים בתמיכת אירן מנסים בכל דרך לגרום לבני העדה הדרוזית בלבנון ובמדינות האזור להיות מעורבים בעימות עם ישראל. לדבריו, "בני העדה מסרבים בתוקף להפוך את הכפרים שלהם בלבנון לזירת מלחמה".

השייח' טריף שיבח את הדרוזים בלבנון "המגנים על הישובים שלהם, ומונעים מחיזבאללה ואחרים להשתמש בהם כבשר תותחים - אין מקום לפעילות ארגוני טרור בתוך האוכלוסיה שלנו", וקרא לכל הדרוזים במזרח התיכון "להיות זהירים ממזימה אירנית לגרור את הדרוזים בלבנון וסוריה לעימותים על רק אתני או עדתי".

כזכור בסרטון שרץ ברשתות החברתיות בלבנון, נראים אנשים זועמים על פעילי חיזבאללה, על פי פרסומים ברשתות החברתיות, חיזבאללה ניסה לתקוף מהכפר שואיאי הדרוזי את הר דוב דרך משתפי פעולה, והדרוזים המקומיים התנגדו והפליאו בפעילים את מכותיהם.

ג'ונתן אלחורי, בן למשפחת צד"ל שמתגורר בישראל, כתב כי בסרטון נשמע אחד האנשים צועק מהכפר הדרוזי: ‏"צלם צלם, שכל העולם יראה שחיזבאללה יורה מתוך הבתים שלנו כדי שיתקפו אותנו".

חיזבאללה דרוזים ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד