י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מתיימר להיות שותף לדרך"

נתניהו חילל שבת בפרהסיה: "בשם כל אזרחי ישראל"

בעוד ראש הממשלה בנט ונשיא המדינה הרצוג חיכו לצאת השבת - ראש האופוזיציה נתניהו לא חיכה והצטלם לסרטון בו הוא בירך ו"התרגש בשם כל אזרחי ישראל" על זכייתה של הישראלית לינוי אשרם במדליית זהב בהתעמלות אומנותית באולימפיאדת טוקיו. התקשורת החרדית והדתית תוקפת

נתניהו חילל שבת בפרהסיה: "בשם כל אזרחי ישראל"
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חילל היום (שבת) את השבת בפרהסיה כאשר הצטלם לסרטון בו בירך את לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית באולימפיאדת טוקיו.

ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג חיכו לצאת השבת, אך שר החוץ יאיר לפיד, שרת התחבורה מרב מיכאלי וראש האופוזיציה נתניהו בירכו את הזוכה כבר בעצם יום השבת.

בשיחה שערך איתה ועם המאמנת שלה איילת זוסמן, בירך נתניהו: "אני מתרגש בשם כל אזרחי ישראל. איזה כבוד עשית לישראל, עשית היסטוריה. זה פשוט בלתי יאומן, מדליית זהב שנייה לישראל, יש לך קרדיט עצום, הראית לאנשים מה זה מאמץ אישי עילאי והראית גם את האהבה שלך למדינת ישראל".

איש התקשורת החרדי, ישראל כהן. תקף: "מצער. בעוד רה"מ בנט ונשיא המדינה הרצוג הקפידו על כבוד השבת ופרסמו את שיחתם עם זוכת האולימפיאדה רק בצאת השבת, הרי שיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שיגר את ההודעה בעיצומה של השבת. לא כך מצופה ממי שמייצג חלק גדול מהציבור המסורתי בישראל".

‏הכתב הפוליטי של "קול חי' אבי רבינא: "מאכזב מאוד נתניהו. כמי שמתיימר להיות שותף לדרך ארוכה למפלגות החרדיות, היה מצופה להמתין עוד שעה עד לצאת השבת עם ההודעה הבהולה המברכת את האלופה האולימפית.

יקי אדמקר מ'וואלה': "למה נתניהו כרה"מ הקפיד לא להוציא הודעות לתקשורת בשבת וכעת כיו"ר האופוזיציה לא? מוזר".

ביבי נתניהו אולימפיאדה שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד