י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ומה חושבים האמריקאים?

מקורב לטראמפ טוען: "יתמודד לנשיאות בשנת 2024"

שון ספייסר, מזכיר העיתונות לשעבר של דונלד טראמפ, טוען כי טראמפ יתמודד לנשיאות בשנת 2024, כמו שזה נראה, טראמפ יתמודד לכהונה שנייה לאחר שכידוע הפסיד בבחירות 2020 לנשיא ג'ו ביידן

מקורב לטראמפ טוען: "יתמודד לנשיאות בשנת 2024"
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

טראמפ טרם אישר רשמית אם ירוץ שוב, אך בארה"ב דווח, כי הוא נפגש לאחרונה עם בכירי הקבינט לשעבר במועדון הגולף שלו בבדמינסטר, ניו ג'רזי.

ספייסר אמר Washington Examiner כי טראמפ יתמודד שוב בגלל מורת רוחו מהעמדות של ממשל ביידן - כמו מדיניותו בנושא הגירה. לדבריו, לטראמפ יש 102 מיליון דולר מכספי קמפיין, וטראמפ יעשה הכל כדי להתמודד. ג'ון מקלפלין, אחד מאנשי טראמפ, אמר כי "ככל שביידן יכשל יותר, כך ייראה טראמפ טוב יותר".

טראמפ יהיה בן 78 בשנת 2024, ויהיה האדם המבוגר ביותר שנבחר אי פעם לנשיא אם יזכה בנשיאות. עם זאת, בסקר שנערך לאחרונה מטעם אוניברסיטת קוויניפיאק, מגלה שרוב האמריקאים סבורים שטראמפ יהיה רע למדינה, כך דווח באתר 'ניוזוויק'. מהסקר עולה, כי 60 אחוזים מהאמריקאים מסכימים עם האמירה כי "זה יהיה רע למדינה" בעוד שרק 30 אחוזים לא הסכימו עם העמדה הזאת.

כזכור בבחירות 2020 זכה ביידן ב-306 אלקטורים, בעוד טראמפ זכה רק ב-232. לאחר הבחירות טראמפ ותומכיו המשיכו לטעון שהוא הפסיד בבחירות בגלל הונאת בוחרים נרחבת, אך לפני מספר שבועות, טראמפ הודה כי הוא פשוט הפסיד.

טראמפ התמודדות נשיאות ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד