כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קריאה להדיחו

סגן שר הביטחון באמירה מסעירה: "רפיסות מוחלטת"

לאחר שיגור בלוני התבערה מרצועת עזה לשטח ישראל, סגן שר הביטחון אלון שוסטר הפחית מן החומרה שלהם, ואמר שזה לא עילה לגרירה לסבב: "כששלטונות עזה רצו לרמוז שמשהו לא מתנהל נכון הם היו יורים עלינו" | קריאה לגנץ להדיחו: "דבריו מהווים הכלה של טרור הבלונים"

סגן שר הביטחון באמירה מסעירה: "רפיסות מוחלטת"
שריפה בעוטף עזה, ארכיון צילום: פלאש 90

ברקע המצב הרגיש בגבול הצפון, הבוקר (ראשון) סגן שר הביטחון אלון שוסטר התייחס לשיגור בלוני התבערה מעזה לישראל בימים האחרונים, וגרם לסערה עקב התבטאות שלו על כך.

שוסטר טען שהבלונים לא מהווים גרירה לסבב, כיוון שכשבעזה רצו להעביר מסר שמשהו לא מתנהל נכון מבחינתם, הם היו יורים וכעת הם רק משגרים בלונים. בעקבות דבריו, נשלחה בקשה לשר הביטחון בני גנץ להדיחו מהתפקיד, כיוון שהוא הממונה עליו.

"במקום שאתה רואה גרירה לסבב, אני רואה בלונים במקום רקטות", אמר שוסטר ב'גל"צ'. "בעבר, כששלטונות עזה רצו לרמוז שמשהו לא מתנהל נכון, הם היו יורים עלינו וכעת הם משגרים בלונים".

‏"אנחנו רוצים לעסוק בשיפור המציאות בעזה, אבל זה יקרה רק אחרי שתהיה התקדמות משמעותית בנושא השבויים והנעדרים. המציאות שם צריכה להשתנות", הוסיף.

לאחר דבריו, חבר הכנסת משה ארבל מש"ס קרא לגנץ להדיח את שוסטר: "אני קורא לשר הביטחון בני גנץ להדיח עוד היום את מר אלון שוסטר מתפקידו כסגן שר הביטחון. דבריו הבוקר בגלצ המהווים הכלה של טרור הבלונים מעידים על רפיסות מוחלטת ואבדן דרך בשמירה על הריבונות הישראלית".

בלוני תבערה אלון שוסטר בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד