י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא מתפשרים על מקסימום ההידורים

לראשונה! מותג חדש בחברת "וול דאן"

"וול מיט" – מוצרי בשר איכותיים טריים ומשובחים בכשרות המהודרת "בד"צ יחוה דעת" בנשיאות הגאון הגדול רבי דוד יוסף • ממשיכים את מורשתו של מרן הגר"ע זצ"ל ולא מתפשרים על מקסימום ההידורים במוצרי בשר ועוף

לראשונה! מותג חדש בחברת "וול דאן"
הגר"ד יוסף צילום: יעקב כהן

האחים שמעון ודוד אסרף – בעלי רשת "וול דאן" למוצרי בשר בשיא האיכות והכשרות המשווקת את המותג היוקרתי "וול דאן מהדרין" בכשרות המהודרת של הבד"ץ העדה החרדית, נענו לדרישה של ציבור בני התורה הספרדים להעלות על שולחנם בשרים ועופות מהודרים בתכלית ההידור כמורשת ספרד ומרן הגר"ע זצ"ל ללא שום פשרות ובמחירים מוזלים ושווים לכל כיס, בשיתוף פעולה מבורך עם כשרות "יחוה דעת" המהודרת בנשיאות הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה ובנו חביבו של מרן הגר"ע זצ"ל.


הגאון הגדול רבי דוד יוסף, אשר מכיר אישית כבר שנים רבות את האחים שמעון ודודו אסרף - בעלי רשת הבשר האיכותי "וול דאן", המפורסמים בישרותם ונאמנותם והיותם כפופים לדעת תורה בכל צעד וצעד, נענה ליוזמה המבורכת ולא נח ולא שקט עד שוידא ובדק ועמל שהכל יהיה בתכלית ההידור ובחסדי ד' יצאה השותפות לדרך בברכתו החמה. בימים אלו מסתיימות ההכנות האחרונות להשקת "וול- מיט" - קו מוצרי בשר ועוף מהודרים בתכלית ההידור מקבוצת "וול דאן" - ומפוקחים משעת גידולם.

ראש צוות הפיקוח – השוחט האישי של מרן הגר"ע זצוק"ל

בראש צוות הפיקוח על כשרות הבשר והעוף עומד תלמידו חביבו והשוחט האישי של בית מרן הגר"ע יוסף זצ"ל - הרב יורם בן סעדון. הרב יורם בן סעדון משמש עשרות בשנים כרב במושב גורן, ומוסר נפשו להבעיר את הגחלת ולשמור על הצביון התורני של המקום, בנוסף לשלל תפקידיו ההלכתיים כמומחה ניקור ושחיטה בקנה מידה עולמי, כיליד מושב מתמצא הרב היטב בכל נושא הבקר והשחיטה, ובקיאותו ההלכתית הינה שם דבר בקרב רבני וגדולי ישראל לעדות המזרח. מרן הגר"ע יוסף זצ"ל סמך בכל פה על הרב בן סעדון ומינהו לשוחטו האישי, גם רבני משפחת אבוחצירא מעלים על שולחנם בשרים ועופות שנשחטו והוכשרו על ידו ובפיקוחו. כתלמיד מובהק של מרן הגר"ע יוסף, מנהל הרב בן סעדון את מערך הכשרות ביד רמה, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל קוצי ההלכות בשולחן ערוך והקפדותיו המיוחדות של מרן הגר"ע זצ"ל בענין כשרות הבשר.

חברי הבד"צ מתלמידי מרן וממשיכי מורשתו.

כשרות בד״צ יחוה דעת פועלת בנשיאותו ובראשותו של מורנו ורבנו הגאון הגדול רבי דוד יוסף ותחתיו משמשים חברי הבד"צ מרנן ורבנן רבני קהילות ודיינים חשובים, הגאונים הגר"ג אלוף, הגר"י בקשי שליט"א והגר"י אסרף לצידם סוללה של מפקחים ומשגיחים תלמידי חכמים ויראי ד' – כולם מתלמידיו של מרן זיע"א, שזכו לדלות ולשתות מים חיים ממעיינו ומתורתו הזכה והצלולה, וינקו מבארו את דרך הפסיקה הייחודית, הברורה והחדה.

בבחירת צוות השוחטים ניתן דגש ומשנה חשיבות על מקצועיות השוחטים עצמם שיהיו ברמה האיכותית ביותר שניתן, הן במובן הטכני והן במובן הרוחני – אברכים יראי שמיים ויראי חטא. זמן רב הושקע בהרכבת הצוותים היחודיים והאיכותיים העונים על דרישות מערך הפיקוח, כך גם בבחירת משגיחי הכשרות המובחרים הושם דגש רב על בקיאות בכל הסוגיות הנוגעות להלכה על בוריין, והקפדה של 100% על יישומן בשטח ללא פשרות כלל.

גלאט חלק בתכלית ההידורים.

כידוע, בחיי חיותו היה מרן הגר"ע זיע"א מהדר ומקפיד ביותר על כל קוצו של יוד בענין כשרות הבשר, ולא חסך מאמצים וטרחות להשיג ולהניח על שולחנו אך ורק בשרים ועופות שנשחטו והוכשרו בפיקוחו ועפ"י כל כללי ההלכה המחמירים ביותר, ללא שום פשרות- גם על חשבון כסף או זמן.

במיוחד הקפיד הגר"ע על בשר "חלק" ללא שום שאלות וספיקות, ועל סכיני שחיטה חדים וחלקים ללא שום הרגשים.

מרן הגר"ע זצוק"ל לימד לרבים והיה מזהיר על כך הרבה מאוד, שישמרו הספרדים, וכל מי שיראת ה' נוגעת אל לבו, שלא לקנות מן הבשר שאינו "חלק" ממש, משום שלדעת רוב הפוסקים, ועל צבאם מרן השלחן ערוך, יש באכילת בשר שאינו "חלק" נגיעה באיסור תורה ובאכילת טריפות. ואף מה שנהגו להקל בזה באשכנז, לא הקילו בזה אלא מחמת שעת הדחק הגדולה שהיתה בימים ההם, וכמו שכתב הרמ"א, שהיא קולא גדולה מאד, אבל בזמן הזה שהבשר החלק מצוי בשפע, ראוי ונכון מאד גם לבני אשכנז להחמיר בדבר שלא לקנות בשר אלא שהוא "חלק", שנבדק כדת וכהלכה.

ומעשה היה לפני כשישים שנה, שהיו אנשים שהציעו לאחד את קהילות הספרדים והאשכנזים בירושלים (שהיו ביניהם סכסוכים רבים בענייני השחיטה והשוחטים), ולהנהיג בירושלים את כל השחיטה על פי מנהג האשכנזים, ובכלל זה גם ההיתר הנ"ל בעניין מעיכת הסירכות, והגאון הצדיק הראשון לציון רבי בן ציון מאיר חי עוזיאל זצ"ל, שהיה מפורסם במידותיו התרומיות, הסכים להצעה זו בחפצו להרבות אהבה ושלום בין הקהילות השונות בירושלים, אף על פי שעל פי הצעה זו גם הספרדים יאכלו מבשר שיש בו סירכות הנמעכות ביד. כאשר עלתה הצעה זו על ידי הגאון רבי בן ציון מאיר חי עוזיאל, בעת ישיבת מועצת הרבנות הראשית, עמד רבה של ירושלים הגאון רבי צבי פסח פראנק זצ"ל (שהיה אשכנזי), קם על מקומו והודיע, שאם תבוטל השחיטה הספרדית בירושלים, יקום הוא ויקים גוף שיקפיד על ענייני השחיטה כדעת מרן ומנהגי הספרדים. ולכן תהילות לאל יתברך ירדה הצעה זו מן הפרק.

בכשרות בד״צ יחוה דעת ממשיכים והולכים לאורו של מרן בלי לסור ימין ושמאל מפסיקותיו הברורות, סכיני השחיטה נבדקים בצורה יסודית בתדירות תכופה באופן חוזר ונשנה, כך שבכל פרק זמן קצוב נעצר קו השחיטה לצורך כך, ובכל שאלה קלה שמתעוררת נוהגים לחומרא ומוציאים את הבשר המסופק מקו המהדרין של יחוה דעת, הבד"ץ מניח את עיקר משקלו על נושאים אלו, זאת מלבד יתר החומרות וההידורים השונים הנהוגים בכל קהילות בני התורה בארץ ובעולם.

פיקוח הדוק בכל רגע ורגע

מלבד ההקפדות המיוחדות ע"פ פסקי מרן הגר"ע זצוק"ל, מקפידים בבד"צ "יחוה דעת" על פיקוח מושלם ומלא בכל רגע ורגע – החל מתהליך השחיטה, ההכשרה, הפירוק והאריזה ועד למכירה בקצביות וברשתות השיווק המובילות. על צוות השוחטים נמנים רבנים ואנשי מקצוע מעולים ולאורך כל שלב מושגח הבשר ע"י צוות משגיחים מוסמכים, מנוסים, מיומנים ויראי שמים, שלא גורעים עין עד להגעת הבשר ליעדו הסופי מהודר וחתום.

חברי בד"צ "יחוה דעת" נגישים וזמינים בכל רגע נתון לסיורי שטח תכופים וקבועים במפעלים, במשחטות ובאיטליזים.

התחשבות מקסימלית במשפחות בני התורה

למרות כל המשאבים והמאמצים הנעשים בבד"צ "יחוה דעת" בכדי להבטיח שכל מוצר היוצא תחת ידיהם מהודר בתכלית כל ההידורים והחומרות וראוי לעלות בכבוד על שולחנם של בני התורה, לענג את השבתות והחגים ולהתברך מפיהם, ועם כל השקעת הכספים והמשאבים הנדרשים לשם כך – אין הדבר מתבטא במחירי המוצרים ההוגנים.

"וול מיט" - הבחירה המהודרת והאיכותית לבני התורה

החיבור של בד"צ יחוה דעת וחברת "וול דאן" בהנהלת האחים  שמעון ודודו אסרף – מתלמידי ומעריצי מרן הגר"ע זצ"ל, ותלמידים קרובים לגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א, הוביל ליוזמה המשותפת- להקים ולהכשיר קו ייצור ייחודי בנשיאותו ובהכוונתו של הגר"ד יוסף, ולהגשים את בקשתו ומשאלתו של מרן הגר"ע זצוק"ל בכל ימיו- שבשרים ועופות בכשרות המהודרת ביותר יעלו על שולחנם של משפחות בני התורה.

לאחר תקופת הכשרה ארוכה, גיוס אנשי מקצוע וצוותות משגיחים, הושק ב"וול דאן" ליין המוצרים החדש "וול מיט" המיוצר ומוכשר בכשרות המהודרת של בד"צ "יחוה דעת", ומביא את המענה המושלם לאלפי משפחות אברכים שייחלו וקיוו ליום בו גם הם יוכלו להכניס אל ביתם מוצרי בשר מהדרין שבמהדרין כשאיפתו של מרן הגר"ע זצ"ל.

מוצרי הבשר של "וול מיט" מבית "וול דאן" ידועים באיכותם ובטעמם, כאשר הנהלת החברה עושה כל מאמץ לשמר את הבשרים במקסימום טריות ועסיסיות מהיבואן לצרכן תוך 24 שעות בלבד. המוצרים מבשר עגלים צעירים שגודלו בחוות ייעודיות ברמת הגולן בשיטה טבעית מיוחדת ללא חיסונים שונים ותוספות כימיקלים, וגם לאחר השחיטה המהודרת במשחטה המתקדמת בארץ, לא מוספים לבשר שום חומרים מעבדים וכדו'... הצרכן הסופי מקבל נטו בשר משובח בשיא האיכות. כל מי שטעם- כבר יודע שאין תחליף לטעם המיוחד והמעודן של הבשרים המוסיפים ניחוח מיוחד לכל שבת, חג, שמחה או אירוע.

וול-דאן יחווה דעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד