י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ליברמן תומך ברב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי

התפתחות במרוץ לרבנות הראשית: ישראל ביתנו הודיעה על תמיכה במועמדותו של הרב דוד סתיו • מזכ"ל ישראל ביתנו: "בקרוב אוכל להודיע על ח"כים נוספים שתומכים"

הרב דוד סתיו. צילום: אתר צהר
הרב דוד סתיו. צילום: אתר צהר

התפתחות במרוץ לרבנות הראשית: חברי סיעת ישראל ביתנו הביעו אתמול (ה) את תמיכתם במועמדותו של הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני צהר ורב העיר שוהם, שהכריז לאחרונה על המתמודדות בבחירות לתפקיד הרב הראשי לישראל.

בהודעה שפרסמה חברת הכנסת פאינה קירשנבאום, מזכ"ל ישראל ביתנו, נכתב כי המפלגה תתמוך במועמדותו של הרב סתיו לתפקיד. לדבריה, הרב סתיו הוא המועמד המתאים ביותר לבצע את השינוי הנדרש. "מתוך אחריות לעתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית, מתוך אמונה כי הרבנות הראשית היא מוסד חשוב בשמירה על זהותה היהודית של המדינה, ומתוך רצון לראות את הרבנות הראשית לישראל כגוף המשרת את אזרחי ישראל בנושאים דתיים ויהודיים, אנו, נפעל למען בחירתו של הרב דוד סתיו לרבה הראשי של ישראל".

עוד הוסיפה קירשנבאום: "הרב דוד סתיו מגלם בחייו שילוב בין תורה לעבודה בין שירות עם ישראל ללימוד וחיים על פי תורת ישראל. הוא עצמו שרת בצה"ל וילדיו אף הם משרתים בצה"ל ובשירות הלאומי. הוא ובני משפחתו עסוקים בחיי היום יום בקידומה של החברה הישראלית ובחיבור בין מגזריה".

חברי הכנסת מהווים גורם בעל משמעות בקרב חברי הגוף הבוחר של הרבנים הראשיים, שמבוסס על אישי ציבור ורבנים. קירשנבאום העריכה שהסיכויים להרחיב את התמיכה במועמדותו של הרב סתיו טובים. "אני מאמינה שבקרוב מאוד אוכל להודיע על מפלגות וח"כים נוספים שתומכים ברב סתיו".

זו הפעם הראשונה מזה שנים רבות שמתייצב מועמד בעל סיכויים טובים לזכות בתפקיד מטעם הציבור הדתי-לאומי.
הרבנות הראשית הרב דוד סתיו ישראל ביתנו בחירות פאינה קירשנבאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד