י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חקירה נגד מנהיג קהילה ידוע • חשוד בפלילים

המשטרה פתחה בחקירה נגד מנהיג של קהילה גדולה באזור ירושלים • נגד הרב הצטברו עדויות על מעשים מביכים ופליליים • אברך בעל תשובה, שהיה עד לאחד המקרים - הוכה

אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי
אילוסטרציה. צילום: יעקב נחומי

ביחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית מתנהלת בימים האחרונים חקירה רגישה ומביכה שבמרכזה עומד רב ידוע, העומד בראש אחת הקהילות הגדולות באזור ירושלים שנחשד במעשים מביכים ומפלילים.

על פי הדיווח הערב (ד') בערוץ 2, לפני תקופה ארוכה, אברך באחד ממוסדות הקהילה היה עד לאחד מהמקרים המביכים הללו. האברך צעיר בעל תשובה, כבן 30, הלומד בכולל, העיד על כך לחבריו, ועל פי הדיווח, מאז הם מתנכלים לו.

שיא הסיפור אשר דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' הגיע בשעות הקטנות בליל שישי האחרון, סמוך לשעה 2:30 לפנות בוקר, אדם התייצב מול דלת בית פרטי, ירה מספר קליעים לעבר הדלת – ונמלט. מהירי לא היו נפגעים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, ופתחו בחקירת האירוע.

עוד בנושא:
סכסוך בשובו בנים: ירי אל בית במאה שערים

מחקירת האירוע התברר, כי מוקדם יותר בליל חמישי, סמוך לשעה 2:00 בלילה, התפתחה תגרה אלימה מחוץ לכותלי ה'שול' של אותה קהילה במאה שערים, במהלכה הוכה אותו אברך, שהתפנה עצמאית במונית לבית החולים - שם טופל.

בעקבות התקיפה, הגיע - על פי החשד - המוכה לדירת הוריו של אחד המעורבים בקטטה. הוא הכה בדלת ומשלא קיבל מענה, ירה לעבר דלת הבית ונמלט בטרם הגיעה המשטרה.

האברך הודה במעשה בחקירתו ובעקבות דבריו נעצרו גם תוקפיו. בין היתר העיד שהרב העומד בראש הקהילה ביצע את המעשים המיוחסים לו.

מחמת הרגישות הגבוהה, הועברה החקירה ממשטרת ירושלים לידי היאחב"ל. מתברר כי גם שם חוקרים מקרים אחרים הנוגעים לאותו רב, ועוסקים גם הם בעבירות דומות.
משטרה חקירה ירי מאה שערים ערוץ 2

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד