כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הפיגוע בצומת תפוח

נתניהו ביקר את בחור הישיבה הפצוע: "תלמיד חכם"

חודשים לאחר הפיגוע בצומת תפוח בעקותיו מת מפצעיו בחור ישיבה ושניים נוספים נפצעו - יו"ר האופוזיציה נתניהו ביקר את בניה פרץ, אחד מהבחורים: "יש לך את כל החיים לפניך; רק יהיה לך טוב" | שמו לתפילה: בניה ישראל בן אביבה לרפו"ש בתושח"י

נתניהו ביקר את בחור הישיבה הפצוע: "תלמיד חכם"
נתניהו מעיין בספריו של פרץ צילום: באדיבות המצלם

הערב (ראשון) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ביקר את אחד מבחורי הישיבה שנפצעו בפיגוע בצומת תפוח, שאירע לפני כמה חודשים, וכעת הוא בעיצומו של הליך החלמה.

נתניהו ביקר את בניה פרץ, אחד משלושת בחורי ישיבת איתמר שנפצע בפיגוע בצומת תפוח, וחיזק את רוחו תוך שהוא עדיין בשלבי ההחלמה. יו"ר 'הליכוד' התרשם מספריו של בניה, ואמר כי הוא "תלמיד חכם".

"יש לך את כל החיים לפניך, ורק יהיה לך טוב. הרבה בריאות והצלחה", איחל ולאחר מכן התבונן במדף הספרים שמעל מיטת התלמיד, "תלמיד חכם. אני רוצה לברך אותך בהחלמה שלמה".

"משפחה אוהבת יש לך, רוח טוב יש לך גם כן ואמונה - ועם זה באה ההחלמה, זה כלל ידוע הקשר בין הנפש לגוף. פעם זלזלו בזה, היום כבר מבינים את זה", הוסיף.

כזכור, לפני כמה חודשים התרחש פיגוע ירי בטרמפיאדה שבצומת תפוח, בו נפצע אנושות תלמיד הישיבה יהודה גואטה הי"ד שנפטר כעבור מספר שבועות, חברו בניה פרץ ועמיחי חלא נפצעו גם הם ואושפזו בבית החולים, כשפרץ, כאמור, עדיין משתקם.

בנימין נתניהו צומת תפוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד