י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בוידאו

בן ארי זומן שוב לחקירה: "טקס הקראת ציוצים"

ד"ר מיכאל בן ארי, איש 'עוצמה יהודית' ששימש כח"כ מטעם המפלגה, פרסם ברשתות החברתיות תיעוד שבו נראים שני שוטרים מגיעיו אליו לביתו לזמנו לחקירה | בן גביר תקף: "משטרת המחשבות לא מפסיקה לרדוף את מיכאל"

בן ארי זומן שוב לחקירה: "טקס הקראת ציוצים"
בן ארי בעימות עם שוטר, ארכיון צילום: פלאש 90

המשטרה זימנה הערב (ראשון) לחקירה פעם נוספת את חבר הכנסת לשעבר, ד"ר מיכאל בן ארי, בשל פרסומים ברשתות החברתיות, בחשד להסתה. יצוין כי לא מדובר בפעם הראשונה שבן ארי נחקר בנושא, אך עד כה לא הוגש נגדו כתב אישום.

"הערב מנדלבליט הארור שלח אלי שני שוטרים לזמן אותי לחקירת הטרדה בפעם השלישית בשנה האחרונה", האשים בן ארי בחשבון הטוויטר שלו. בן ארי הסביר החקירה היא "טקס הקראת ציוצים מהטוויטר".

בן ארי מאשים את היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות כי הם לא מגישים נגדו כתב אישום, מה שמונע ממנו להתמודד עם טענות נגדו בבית המשפט. לטענתו, "ליטמן כתבה לי במפורש לפני כמה חודשים שהחקירה שלי הסתיימה".

"כשאני מבקש כתב אישום כדי שגם אני אוכל לשאול שאלות, הם מתחמקים וטוענים 'זה לא ברף הפלילי'", הוסיף בן ארי. הח"כ לשעבר ביקש מעוקביו לשתף את התיעוד ברשתות החברתיות.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתר בן גביר כתב בתגובה לזימונו של בן ארי: "משטרת המחשבות לא מפסיקה לרדוף את מיכאל. במקום להתנצל ולבקש סליחה על חקירות הסרק, ההתנכלות וחוות הדעת האומללה שהביאה לפסילתו השערורייתית הם ממשיכים ברדיפה. בושה!".

מיכאל בן ארי חקירה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד