י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התעמתה עם מפגינים

בריטניה: שוטרת שהפכה לגיבורה, התגלתה כתומכת טרור

שוטרת מוסלמית בבריטניה שהוכתרה כגיבורה על כך שהתעמתה עם מפגינים נגד הסגר, פרסמה הודעות רבות גזעניות והייתה בקשר קבוע עם חשוד בטרור בסוריה

בריטניה: שוטרת שהפכה לגיבורה, התגלתה כתומכת טרור
שוטרים בריטיים בעידן הקורונה צילום: unsplash

שוטרת מוסלמית בבריטניה ששימשה מודל לחיקוי בהתמודדות באומץ מול מפגינים נגד הסגר, נמצאת תחת חקירה לאחר שנחשף כי צייצה שטף של הודעות גזעניות והייתה בקשר קבוע עם חשוד בטרור בסוריה.

בתיעודים שפורסמו בשנה שעברה ברשתות החברתיות בבריטניה, נראית השוטרת חובשת חיג'אב ומתעמתת עם מפגינים רבים, בכירים במשטרה אז, אמרו כי היא "מעוררת השראה".

ה'דיילי מייל' מדווח, כי השוטרת היא רובי ביגום בת 26, ובחודשים שלפני הצטרפותה למשטרת המטרופולין בשנת 2016, היא השתמש ברשתות החברתיות כדי להעליב יהודים וללעוג לפיגועי הטרור ב-11 בספטמבר 2001.

לעתים קרובות היא השתמשה במונח "כופר" לתיאור אנשים שלא מאמינים באלוקים. וכתבה ביולי 2014: "שפתיים של כופר היו בספל קפה שלי, אין סיכוי שאשתמש בדבר הזה שוב". במקומות אחרים היא מתארת ​​את הפקיסטנים כ"זבל".

במהלך הבדיקה של המשטרה, התברר שהיא היתה בקשר במשך חודשים רבים עם אישה בשנת 2014, שברחה לסוריה כדי לחיות תחת המדינה האסלאמית.

מרבית הערותיה האנטישמיות נאמרו בשנת 2014 כאשר ישראל פתחה במבצע 'שובו אחים' נגד ארגון חמאס ברצועת עזה לאחר חטיפת שלושת הנערים.

כשהמלחמה השתוללה, היא כתבה: "ציונים מלוכלכים, ג'האנם [גיהנום] ממתי לכם", בציוץ אחר היא כתבה: "לישראל אין גבולות, זבל, אני לא יכולה לחכות ליום בו הם ייענשו בחומרה". באותה שנה היא כתבה, "לציונים אין לב, הם יקבלו את מה שמגיע להם".

היא השוותה בין הסכסוך הישראלי-פלסטיני לבין השואה. היא כתבה בינואר 2015: "זה בסדר כשישראל עושה את זה, יום הזיכרון לשואה".

היא גם לעגה למתקפות הטרור ב-11 בספטמבר 2001, אז נהרגו 3000 אמריקאים, כולל לאחרונה בשנת 2019 כשהיתה שוטרת במשרה מלאה. ב-11 בספטמבר 2019, כשהעולם ציין את יום השנה ה-18 לפיגועי ה-11 בספטמבר, היא כתבה בטוויטר: "אלוקים היום 11 בספטמבר איזה בדיחה, רק עכשיו שמתי לב".

משטרת המטרופולין פרסמה תגובה לדיווח, כי "אין מקום במשטרה לאף גישה גזענית, או כל שנאה אחרת, ושוטרים ואנשי יכולים לצפות לפעולה נמרצת נגדם אם יתגלה כי הם מביעים דעות כאלה".

שוטרת טרור תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד