י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לראשונה, האצבע מופנית לנתניהו

בכיר בליכוד מאשים: "בגלל ביבי וגנץ לא היה תקציב"

לאחר שבמפלגתו בעיקר האשימו את 'כחול לבן', שר האוצר לשעבר ישראל כץ מטיל את האחריות על אי העברת התקציב גם על יו"ר מפלגתו: "ההסכם שלהם כלל סעיף אחד מטורף" | על התקציב הנוכחי שעבר בממשלה, אמר: "עבאס מחליט איך הדברים מתנהלים, זה חסר תקדים"

בכיר בליכוד מאשים: "בגלל ביבי וגנץ לא היה תקציב"
נתניהו וכץ במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שתקציב המדינה הנוכחי עבר בממשלה, היום (שני) בכיר ב'ליכוד' התייחס לתקציב שלא עבר תחת הממשלה הקודמת, ומנה בין היתר את נתניהו ביו הגורמים שמנעו את העברתו.

שר האוצר לשעבר ישראל כץ טען שראשי 'הליכוד' ו'כחול לבן' הם האחראיים לכך שלא עבר תקציב המדינה הקודם, כך שלראשונה במפלגתו של נתניהו מאשימים אותו בכך. בנוסף, טען שהרפורמות שמקדמים בממשלה הם "מס עבאס".

"בגלל ביבי וגנץ אין תקציב", התייחס לאי העברת התקציב הקודם ב'103fm'. "כי ההסכם שלהם כלל סעיף אחד מטורף שאומר שאם התקציב לא עובר אין רוטציה. כולנו נקלענו לוויכוח על הרוטציה תוך כדי התקציב".

על תקציב המדינה שאושר בממשלה בשבוע שעבר, אמר כץ: "הגישו חוקים של רפורמות שהכנתי, אך פשוט שפכו על זה מסה של העלאות מיסים וגזרות. זה עיוות לחלוטין את התוכנית, לכן קראתי לזה מס עבאס".

"לא הייתה שום סיבה להעלות מיסים. גיבשתי תוכנית לפי קריטריונים כלכליים שלא כללה העלאת מיסים, ורק בגלל ההתחייבות החריגה למנסור עבאס. השיתוק הפוליטי מנע את העברת התקציב", הוסיף.

"יושב ראש התנועה האסלאמית, והוא מחליט מתוך מה שהוא סחט, לאיזה משרד הוא מעביר תקציבים", המשיך לתקוף שר האוצר לשעבר את מנסור עבאס, "לעולם אין דבר כזה, לשבת ובאופן פוליטי לחלק עשרות מיליארדים זה לא סיוע למגזר הערבי, זה שוחד".

"הוא מחליט איך הדברים מתנהלים, זה חסר תקדים ומראה לאן הידרדרנו. עבאס הסולטן מחלק כספים", טען.

ישראל כץ ביבי נתניהו בני גנץ ליכוד תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד