כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הלך הזרזיר אצל העורב • על החיבור בין בנט ללפיד

נפתלי בנט הוא טירון פוליטי שקונה את חיבוק הדוב של יאיר לפיד, ובוגד בבוחריו שציפו לממשלת ליכוד • ולמה מה שמותר לומר על חרדים - אסור לרמוז על ערבים?

הלך הזרזיר אצל העורב • על החיבור בין בנט ללפיד

האמת שנמאס כבר לכתוב על פוליטיקה. נראה שהכל כבר דובר ונטחן עד דק. אבל, כנראה שתמיד יש הפתעות בפוליטיקה הישראלית, ואסביר.

הרבה מאוד עיתונאים משמשים היום כחברי כנסת. נראה שהמליאה היא בעצם מסיבת עיתונאים אחת גדולה.

לצערי, חוסר ניסיונם של אלה, מחוויר לעומת התנהלותו של נפתלי בנט מ'הבית היהודי'. בכל התקופה שקדמה לבחירות הסביר מר בנט בהבעת פנים תמימה, כי אין טעם להצביע לליכוד, זאת לאור העובדה כי הוא הראשון שייכנס לממשלת ימין, ועל כן כל המצביע ל'בית היהודי' - בעצם מרוויח פעמיים, מחד, הוא תומך במפלגה מסורתית, ומאידך, ממילא יפעל הוא בצוותא עם הליכוד, כך שבאופן עקיף אותו מצביע מחזק את הליכוד.

ברור לי שמנדטים רבים הגיעו לבית היהודי בעקבות מסע השכנוע האפקטיבי שעשתה מפלגת 'הבית היהודי', ורבים מהמתנדנדים החליטו בסופו של דבר להצביע עבורה בשל כך.

הבעיה שמר בנט כנראה לא אמר את כל האמת באותו קמפיין, כך מתברר מחבירתו ליאיר לפיד, אשר מעבר לחזותו המרשימה -מתברר בימים האחרונים כי הוא פשוט התאהב בעצמו, ובמקום לגלות כושר מנהיגות, הוא החל לגלות כישרונות מוזיקאליים, ולפזז מעל כל במה אפשרית.

בפועל, ברור לי, כי אם היו מתקיימות בחירות חוזרות, גם נפתלי בנט וגם יאיר לפיד היו מפסידים מנדטים רבים, זאת לאור התנהלותם הבלתי אחראית.

בנט פשוט נגרר אחרי לפיד בשנאתו לחרדים, וזה האחרון הגדיל לעשות, ועל פי מקורות עיתונאיים הוא אמר כי הוא יהיה אבוד אם ישב ביחד עם החרדים באותה ממשלה, כך ממש!

נשאלת השאלה, אם הייתה מפלגה שהייתה חורטת על דגלה כי איננה יושבת עם ערבים, האם התקשורת והציבור הישראלי "הנאור" לא היה מקיים עצרות והפגנות על מנת להביע את הזעזוע מהגזענות הפושעת?

כנראה, כאשר מדובר בחרדים הכל מותר.

נפתלי בנט הטירון הפוליטי, נפל למלכודת שטמן לו יאיר לפיד בחיבוק דב, וחבל שאינו לומד מציפי ליבני, אשר התנהלה בדיוק כמותו בבחירות הקודמות, ומצבה הרעוע כיום הוא תוצר ישיר מכך.

כולי תקווה, כי בנט יתעשת ויבין ש'חיבוקים' אינם קיימים בפוליטיקה, ואת אשר הבטיח לכל ציבור בוחריו עליו לקיים, אחרת מפלגתו תתרסק - כפי שההיסטוריה הפוליטית במדינת ישראל הוכיחה בעבר.
בנט לפיד רמאים שקר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד