כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"גיבורה על חלשים"

התנכלות פוליטית? זעם בבית שמש: ילדים גורשו ממקומות הלימוד

זעם ותסכול בשכונת רמת בית שמש ד': רה"ע עליזה בלוך שלחה פקחים לפנות מאות תלמידים ותלמידות ממוסדות שונים, שנכנסו ללמוד במבנים עירוניים שעומדים ריקים, לאחר שבלוך סירבה, לטענתם, להציב קראוונים לטובת המוסדות בשכונה | חברי מועצת העיר ל'בחדרי': "חמור ביותר"

התנכלות פוליטית? זעם בבית שמש: ילדים גורשו ממקומות הלימוד
המהומה בבית שמש צילום: לפי סעיף 27א

מאות תלמידים ותלמידות בשכונת רמת בית שמש ד' פונו הבוקר (שני) ממקומות הלימודים, על ידי פקחים שנשלחו מטעם רה"ע עליזה בלוך.

התלמידים נכנסו ללמוד במבנים עירוניים שעומדים ריקים ושוממים, זאת לאחר שעליזה בלוך סירבה להציב קראוונים לטובת ילדי השכונה.

לטענת אחד הגורמים בעירייה, "לא הייתה להם ברירה אחרת והיו חייבים מקום ללימודים, אז נכנסו לבניינים שנבנו על ידי משרד השיכון לטובת תושבי רמה השכונה".

"מנהלי המוסדות ביקשו שלפחות ייתנו להם להיות שם עד שיביאו קראוונים, אך הבקשות נופלות על אוזניים אטומות", הוא טען ל'בחדרי חרדים'.

מדובר במוסדות לחסידי צאנז, מוסדות איילת השחר, תלמוד תורה דרכי יושר ומוסדות בנות מלך.

מי שיצא להגנת התושבים הוא שמעון גולדברג, נציג 'שלומי אמונים' בעירייה, שתקף את ההחלטה: "‏‎‎‎אם זה היה תלוי בי הילדים היו לומדים במבנה העירוני שעומד ריק, ילד הוא ילד הוא ילד".

חבר מועצת העיר, שלמה ברילנט, אמר ל'בחדרי חרדים': "המצב שעיריית בית שמש לא מבינה שחייבים לדאוג לילד ללא קשר להשתייכות הפוליטית של הוריו הינה דבר חמור ביותר".

"אנו דורשים מגב' בלוך באופן מידי פתרונות זמניים לילדים אשר כל עולמם נחרב היום שאין להם מקום לימודים שהם חיכו כל כך להגיע אליו", הוסיף ברילינט.

מטעם רה"ע עליזה בלוך נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "עיריית בית שמש מעמידה מבנים ומוסדות לתושבי השכונה. היה כאן מי שביקש בעידוד של מאן דהוא לפלוש לטיפת חלב. זו התנהגות שאינה על פי חוק וראויה לכל גנאי. עיריית בית שמש לא תאפשר מערב פרוע על גבם של ילדי העיר ותמשיך לעשות הכול לכלל קהילות העיר בפיתוח החינוך ומוסדות החינוך".

בית שמש מוסדות לימוד עליזה בלוך גירוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד