י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתקדמים בעולם התחבורה

אומרים שלום לסוכן הביטוח ומפסיקים לשלם עמלות מנופחות

התקדמנו בכל כך הרבה תחומים בחיים בכלל, ובכל מה שקשור לעולם הרכב בפרט, אולם בכל מה הנוגע לביטוח הרכב אנחנו משתרכים הרחק מאחור • הכירו את החברה שתעניק לכם את השירות היעיל והמהיר ביותר, על פי נתונים בדוקים, כולל שירות ייחודי למגזר החרדי • הגיע הזמן לומר שלום לסוכן הביטוח

אומרים שלום לסוכן הביטוח ומפסיקים לשלם עמלות מנופחות
סוכן ביטוח צילום: שאטרסטוק

איך הסתדרנו פעם בלי וויז? איך ניווטנו בכבישי ישראל הסבוכים בלי הפלא הגאוני הזה? מישהו מצליח לדמיין את עצמו בלי מערכת הפעלה חשמלית לחלונות באוטו? זוכרים איך גלגלנו בעבר את הידית במטרה לפתוח את החלון ברכב?

התקדמנו בכל כך הרבה תחומים בחיים בכלל, ובכל מה שקשור לעולם הרכב בפרט, יש אנשים רבים שעברו אפילו למכונית היברידית או כזו שנטענת בחשמל, אבל בכל מה שקשור לביטוח הרכב אנחנו משתרכים הרחק מאחור. שבויים בדפוסים מיושנים וכבולים להסכמים שלא משרתים אותנו מול סוכני הביטוח למיניהם שגוזרים עלינו קופונים שמנים ועמלות מנופחות.

יכול להיות שסוכן הביטוח שלך הוא אחלה בן אדם, משתדל להיות נחמד, אדיב, נעים וזמין, אבל שלא תדע מצרות כשהרכב שלך חוטף מכת 'פגע וברח' בחניון, הדבר האחרון שיש לך סבלנות אליו הוא סחבת. אתה רוצה וצריך את השירות המקצועי הטוב ביותר, ותשלום תביעה מהיר שחוסך לך טרטורים וכאבי ראש מיותרים.

לסוכן הביטוח שלך אין כוחות על. ויותר מזה, אתה לא המבוטח היחיד שעומד בראש מעיניו. הוא אחראי על עוד כמה מאות מבוטחים שמצפים לקבל את המענה הטוב ביותר.

זה נחמד להיות נחמד, זה אולי נותן תחושה טובה ונעימה כשסוכן הביטוח הוא בן דוד של החבר הכי טוב, אבל המציאות מוכיחה שיש מבוטחים רבים אצל סוכני ביטוח פרטיים שעדיין מחכים לתשלום התביעה הגואל , משרד האוצר בדק ומצא שבחברת הביטוח AIG משלמים תביעות הכי מהר בישראל. לא בערך. לא כמעט לא הלוך ושוב. בלי סחבת ובלי טרטורים.

עם מוקד שירות מקצועי שעובד אצלך ומחויב לתת לך את השירות הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר.

אלו לא המצאות. זה לא מספרים באוויר. מדובר בנתונים מקצועיים של משרד האוצר שקבע באופן הברור ביותר: AIG משלמת תביעות הכי מהר בישראל!

יותר ויותר אנשים מבינים, שהתפיסה המחשבתית המיושנת, כאילו בלי סוכן ביטוח אי אפשר לזוז, עברה מזמן מהעולם. יותר ויותר אנשים מגלים את האור, עוברים לAIG-
גם לא משלמים על הביטוח בשבתות וחגים, שזוהי הטבה משמעותית ביותר שוות ערך לחודשיים מתנה בביטוח החובה וחודש מתנה בביטוח המקיף וגם נהנים מתשלום התביעות המהיר ביותר בישראל.

זה הזמן שלך לצאת חכם, לנהל את הביטוח שלך באופן ישיר מול חברת AIG ולהפסיק לשלם עמלות סוכן מנופחות.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>

ביטוח רכב AIG סוכני ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד