י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרטנר להצלה

עסקת ענק נחתמה בין חברת 'פרטנר' לאיחוד הצלה

קבוצת פרטנר ו'איחוד הצלה' מרחיבות את השותפות עם עסקה הכוללת אלפי מכשירי סלולר מוקשחים המותאמים לכוחות ההצלה, אלפי מנויי סלולר (חבילות תקשורת וכרטיסי SIM), ומעטפת שירות שהותאמה לצרכים הייחודיים של הארגון ומתנדביו

עסקת ענק נחתמה בין חברת 'פרטנר' לאיחוד הצלה
חתימת ההסכם צילום: יחיאל גורפיין

איחוד הצלה התקשרה עם חברת פרטנר לרכישה של אלפי מכשירי סלולר המותאמים לטכנולוגיית PTT (Push to talk), שתאפשר להזניק מתנדבים לטיפול מהיר מציל חיים בחולים ופצועים. המכשיר שנבחר הוא RuGear RG725, מכשיר סלולרי מוקשח ועמיד למשימות מבצעיות, ובמסגרת העסקה עם פרטנר יסופקו גם שירותי התקשורת (כרטיסי SIM עם תכניות חודשיות) על גבי רשת פרטנר, עבור אלפי המתנדבים.
 
מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק ציין כי "לאחר בחינה של מכשירים סלולריים מבצעיים מספקים בחו"ל ובישראל, בחרנו להתקשר עם חברת פרטנר. המכשיר RuGear RG725 הוא סלולרי מוקשח ועמיד במיוחד הכולל פונקציות PTT מהמתקדמות בעולם עם יכולת שידור ופיתוחים שהותאמו במיוחד לאיחוד הצלה. המכשיר מאפשר גם את התקנת אפליקציות ההזנקה שלנו לאירועי חירום ואפשרות להשתמש בו גם כמכשיר קשר ומכשיר סלולרי. אנו בטוחים כי הבחירה שלנו בחדשנות זו תאפשר לנו להמשיך להתקדם טכנולוגית ולהגיש עזרה רפואית מהירה שהיא הגורם המכריע בהצלת חיים".


פרטנר להצלה • קרדיט: יחיאל גורפיין
 
יעקב (קוקי) טרוזמן, המשנה למנכ"ל מכירות ומנהל החטיבה העסקית של פרטנר, מסר: אני שמח ומברך  על העמקת השותפות עם איחוד הצלה שהינו ארגון יוצא דופן שכזה באופי הפעילות ובהון האנושי שלו. פרטנר תספק לאיחוד הצלה אלפי מכשירים, שירותי תקשורת סלולרית ושירות מלא ומקצועי במרכזי השירות של החברה ברחבי הארץ, בנוסף לפתרון הניהול והאבטחה שאנחנו מספקים לכלל מכשירי הארגון כבר היום."
 
כחלק מהרחבת השותפות בין פרטנר ו'איחוד הצלה', הוקם בחטיבה העסקית בפרטנר מערך תמיכה ושירות ייעודי עבור צרכי 'איחוד הצלה' והמתנדבים, באופן המתאים לצרכי הארגון ולאופי הפעילות.

פרטנר איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד