י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביקורת נוקבת

מוחמד מג'אדלה: נתניהו פעל טוב יותר מבנט בחברה הערבית

ביקורת בחברה הערבית על תפקודה של הממשלה בכל הנוגע להתמודדותה עם התחלואה הגוברת במגזר, ועם ההיענות הנמוכה לחיסונים | מוחמד מג'אדלה: "נתניהו עשה הרבה יותר למיגור המגפה בחברה הערבית"

מוחמד מג'אדלה: נתניהו פעל טוב יותר מבנט בחברה הערבית
מוחמד מג'אדלה צילום: טוויטר

ברקע הביקורת הגוברת על ראש הממשלה נפתלי בנט ושריו על המחדלים בהתמודדות מול התחלואה הגוברת של נגיף הקורונה, מגיעה היום (שני) ביקורת נוקבת נגד ממשלת בנט-לפיד בכל הקשור ליחס שלה כלפי החברה הערבית. פרשן 'חדשות 12' מוחמד מג'אדלה כותב כי הטיפול של נתניהו בהתפשטות התחלואה בחברה הערבית - היה טוב בהרבה.

"דבר אחד ניתן להגיד בוודאות על ההבדל בטיפול בקורונה בין ממשלות נתניהו לבנט", כותב מג'אדלה בחשבון הטוויטר שלו ומציין כי "נתניהו עשה הרבה יותר למיגור המגפה בחברה הערבי, גם אם בתקופת בחירות".

פרשן 'חדשות 12' מפרט את המהלכים שעשה נתניהו כשכיהן כראש ממשלה מול התחלואה במגזר הערבי: "הוא פקד את מרכזי החיסונים, פגש את ההנהגה המקומית והזרים תקציבים להסברה. מה שבנט עשה בינתיים: קריאה מוקלטת בעברית שבסופה שתי מילים בערבית".

בהתייחסו לתחלואה במגזר הערבי אמר היום בריאיון הפרויקטור למגזר הערבי איימן סייף: "אנשים ממשיכים לערוך חתונות המוניות. אני לא בעד לעצור אירועים וחתונות, אבל גם לבעלי האולמות צריכה להיות אחריות לתו הירוק". 

"בשנה שעברה הייתה המלצה לא לעשות חתונות, השנה בגלל החיסונים הכוונה לא לאסור חתונות. קבענו כללים לפי תו שמח", אמר עוד. "הבעיה היא בעיה של אכיפה. חייבים אכיפה בתחומים האלו, וגם האנשים חייבים להיות אחראיים. צריכה להיות גם אחריות אישית". עוד אמר: "כאשר מקיימים חתונה באולם מסודר, תאכוף את זה. המשטרה יכולה להגיע לדבר עם בעל האולם, לא להכניס משטרה ולפזר, יש קנסות".

קורונה המגזר החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד