י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במלון כינר

הנופשים מסכמים את בין הזמנים: "בכזו חופשה טרם היינו"

ימי בין הזמנים הסתיימו מאות אלפי משפחות חרדיות שבות לשגרה, אך כמה מאות מהם מתעקשים לסכם את החופשה החלומית לה הם זכו | הנופשים ששהו במלון כינר הממוקם על שפת הכינרת מספרים על חווית חופש שלא תישכח מהם במהרה

הנופשים מסכמים את בין הזמנים: "בכזו חופשה טרם היינו"
מלון כינר צילום: באדיבות המצלם

בין הזמנים אב תשפ''א מאחורינו, מאות אלפי המשפחות מהמגזר החרדי שבות לשגרה ופותחים את שנת הלימודים, אך נדמה כי כמה מאות מהן יצאו מבין הזמנים האחרון עם טעם טוב יותר ומהנה יותר מכל שנה אחרת. הדבר שגרם לכך היא העובדה הפשוטה שהם נפשו במלון כינר גליל הממוקם על שפת הכינרת, מלון אשר מהווה כמקום האידיאלי ביותר למשפחה החרדית שמעוניינת בחופשה חלומית.

עשרות ומאות משפחות חרדיות בחרו בכך והגיעו לנפוש במלון היוקרתי, המקום הנגיש בעבורם את כל מה שמשפחה חרדית זקוקה לו, החל מארוחות גורמה, פעילות חווייתית לכל המשפחה, הופעות, אמנים ושלל פעילויות שוות במיוחד, כאלו שלא תמצאו באף מקום אחר.

משפחת וייס אשר נפשה במקום יחד עם שמונת ילדיהם מספרים על חווית נופש יוצאת דופן, כזו שהיא טרם חוותה, "הגענו למלון כינר מיד אחרי תשעה באב, הקורונה התחילה אז להתפשט שוב, והיינו מעט מודאגים. אבל הנופש השכיח מאתנו הכל, פשוט נהנינו כל רגע ורגע, זה פשוט היה נופש מושלם, כזה שלא ציפינו לו מראש".

לדברי אב המשפחה, "נפשתי בעשרות מלונות, אבל בכזו חופשה טרם הייתי, המלון הנגיש שלל פעילויות בעבור הילדים, כך שגם אני ורעייתי יכולנו ליהנות קצת מהשקט בזמן שהילדים נהנו מהדברים שמתאימים להם". האב מוסיף ואומר, "ברור לי ששנה הבאה שוב אני אהיה כאן, זה המקום המושלם ביותר למשפחה החרדית, חד וחלק".

בתוך כך, במלון כינר הממוקם על שפת הכינרת מתכוננים לקראת ראש השנה וחגי תשרי אז רבים מגיעים לנפוש במקום כשהם נהנים מסעדות חג יוקרתיות, תפילות מרגשות ואווירת חג רגועה ושלווה. במלון נערכים לכך ממש בימים אלה ומעניקים שירות הולם, מקצועי ואדיב למאות הפונים המעוניינים להגיע לשהות במלון בתקופת החגים.

מלון כינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד