י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקורת על קריב

סערה: משתתף קילל את בכירת משרד הבריאות

בדיון בוועדת חוקה בכנסת שהתקיים במטרה לאשר את תקנות הקורונה, השתתפה ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס, והשמיעה את דבריה - לפתע אחד המשתתפים בדיון דרך הזום, ניבל את פיו לעברה | קצין הכנסת לא הצליח לאתר את המשתתף

סערה: משתתף קילל את בכירת משרד הבריאות
יו"ר ועדת חוקה, ח"כ גלעד קריב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע האפשרות של סגר בקרוב, היום (שני) התרחש אירוע חריג בכנסת, כשבכירת משרד הבריאות ספגה קללה בוטה במיוחד מאחד ממשתתפי הדיון שנערך בשידור חי.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס השתתפה בדיון בוועדת חוקה, שבה דנו לקראת אישורי תקנות הקורונה החדשות של הממשלה. באחד מהסבירה של פרייס לנוכחים, קטע אותה אחד ממשתתפי הדיון, שהשתתף דרך 'הזום', וקילל אותה.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות נותרה המומה, ויו"ר הועדה גליד קריב הורה מיד להשתיק את כל מי שמשתתף בדיון: "לא נאפשר בוועדת החוקה כל פגיעה בכבודם של עובדות ועובדי הציבור", הגיב לאחר מכן.

אחת ההשערות היא שמשתתף הוא מתנגד חיסונים או מכחיש קורונה, כיוון ששתי קבוצות אלה תוקפות בתקופה האחרונה את פרייס, שמעודדת ללכת ולהתחסן, בין אם בחיסון שלישי או בין אם בשני החיסונים השגרתיים.

מאיר פרייס, בעלה של שרון, הזדעזע מהאמירה ותקף את קריב על כך שלא עצר את הדיון וסילק את המשתתף: ‏"אפס פחדן קילל את אשתי. אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם".

"אני רוצה להתייחס לראש הוועדה, שלא מצא לנכון להפסיק את הדיון, למצוא את הדובר, לסלק אותו מהדיון ולהגן על עובד ציבור. תעודת עניות ובושה לכנסת, לוועדת החוקה ולמפלגת 'העבודה'", הוסיף.

לאחר מכן, קיים קצין הכנסת בדיקה כדי לנסות ולאתר את המשתתף, אך כעבור מספר שעות הוא הודיע שלא הצליח למצוא את המשתתף, שהיה מבין 77 משתתפי הדיון בוועדה.

יו"ר הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי, התייחס לאירוע: "אין מקום לשיח של קללות וגידופים בדיוני הכנסת. בכל מקרה בו תמצא בעתיד הוכחה להתבטאות מסוג זו מצד מוזמני הדיונים בוועדות, האירוע יטופל בחומרה".

שרון אלרעי פרייס משרד הבריאות קורונה ועדת חוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד