י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הביקור בוטל

בנט ושקד רצו להגיע לעיר לוד; ראש העיר לא התלהב

בעקבות הגעתו למנהלת הקורונה ברמלה, לשכתו של ראש הממשלה ניסתה לתאם הגעה לביקור בלוד יחד עם שרת הפנים, שקרובה לעיר; בעירייה רמזו שלא כדאי שיבואו - והראשונים לא יגיעו | לאחר מכן, העירייה הגיבה: "אנחנו בחופשה מרוכזת. מעריכים את מאמצי הממשלה"

בנט ושקד רצו להגיע לעיר לוד; ראש העיר לא התלהב
יאיר רביבו צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

קשור להליכתם לממשלת השינוי? היום (שני) ניסתה לשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לתאם סיור בעיר לוד יחד עם שרת הפנים איילת שקד, אך לאחר שבעירייה רמזו שלא - הראשונים לא יגיעו.

ראש הממשלה יקיים מחר סיור במנהלת הקורונה בעיר רמלה, ובעקבות כך בלשכתו ניסו לתאם סיור בלוד, הקרובה לרמלה, כדי לנצל את הקרבה בין הערים. בלשכת בנט ביקשו לקיים את הסיור יחד עם שרת הפנים איילת שקד.

אלא שלפי כמה דיווחים, לשכתו של ראש העיר יאיר רביבו, המקורב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, ביקשו שלא יגיעו - ובנט ושקד לא יגיעו מחר. בעירייה טוענים שלא מדובר בביטול מסיבות פוליטיות, אלא עקב כך שרוב העובדים בחופשה.

"ראש הממשלה נמצא מחר באזור השפלה ורצה להגיע לישיבת עבודה בהתראה קצרה ואולם, העירייה בחופשה מרוכזת השבוע ויתואם מועד ביקור מסודר", מסרו. "העירייה מעריכה את מאמצי הממשלה להביא החלטת ממשלה לפיתוח העיר לוד".

לוד איילת שקד נפתלי בנט יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד