י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מניו ג'רזי למונסי

החתונה ההיסטורית בגור הועברה למקום אחר

עסקני חסידות גור בארה"ב הודיעו כי חתונת נכדת האדמו"ר תועתק מניו ג'רזי למקום מרווח וענק במונסי זאת בשל הרצון של אלפי החסידים להשתתף בשמחה הגדולה. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

החתונה ההיסטורית בגור הועברה למקום אחר
המיקום החדש של חתונת גור במונסי צילום: באדיבות המצלם

ביום שלישי הקרוב תיערך חתונה היסטורית, כאשר לראשונה בתולדות חסידות גור, תתקיים חתונה לאחד מבני משפחת האדמו"ר על יבשת אמריקה, מה שיאפשר להמוני החסידים בארה"ב להשתתף באופן מלא בשמחה משפחתית בבית הרבי.

כבר ביום ראשון השבוע נהרו החסידים בהמוניהם לתפילת שחרית של ראש חודש אלול בצל הרבי. החסידים נדרשו להירשם כדי להשתתף בחתונת הענק, וכשהמארגנים הבחינו כי מספר הנרשמים גדול מהצפוי - הבינו כי ייאלצו לאתר מתחם יותר גדול עבור קיום האירוע, כדי להכיל את קהל ההמונים.

מארגני החתונה איתרו היום (שני) במהלך שעות אחה"צ, מתחם ענק במונסי, והודיעו לקהל החסידים כי מיקום החתונה יועתק למונסי, בה שוהה הרבי בימים אלו.

החתונה הייתה אמורה להתקיים באולם 'בעלל וארקס' בניו ג'רזי, שבבעלות בעל הצדקה ראלף זוקער. מר זוקער ואנשי הצוות שלו פעלו במלוא המרץ, במסגרת ההכנות לאירוע, כדי שהכול יתנהל כשורה וללא תקלות. עסקני גור משבחים את מר זוקער ומודים לו על המאמצים המרובים שהשקיע.

כאמור, עקב ההרשמה ההמונית נאלצו להעביר את החתונה אל מתחם מרווח וענק שבקולג' הקהילתי של רוקלנד קאונטי, בו יוכלו לקיים את החתונה בצורה סדירה תוך קליטת אלפי החסידים שיגיעו להשתתף בשמחת רבם, הן מרחבי ארה"ב כולה והן מארה"ק.

מעמד 'קבלת פנים' והאירוע המיוחד שייערך לילדים, כנהוג בגור, המכונה "קינדער טיש" - יתקיימו בבית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ במונסי ברחוב 'פייליס טעראס'. מעמד החופה והחתונה הגדולה יתקיימו ב'קמפוס RCC' לשם הועברה החתונה.

כבר היום הגיעו למקום עסקני חסידות גור והמפיק האגדי יוחנן פליישמן שיפיק את כל שמחת החתונה. 

חסידות גור מונסי ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד