כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מאוחר מידי

מגיש החדשות הפופולרי נפטר מהנגיף לאחר שקרא לצופיו לא להתחסן

מגיש חדשות פופולרי מפלורידה בערוץ 'ניוזמקס' נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, וזאת לאחר שבמשך חודשים הוא חזר וביקש מצופיו שלא לקבל את החיסון | האיש היה יהודי שהתגורר בקווינס

מגיש החדשות הפופולרי נפטר מהנגיף לאחר שקרא לצופיו לא להתחסן
מגיש החדשות צילום: צילום מסך רשת Newsmax

דיק פארל, בן ה-65, השתמש בתוכנית שלו ובמדיה החברתית כדי לצאת נגד ד"ר אנתוני פאוצ'י, אחראי לטיפול בקורונה בבית הלבן, אותו כינה בכינויים מעליבים, ואמר שאסור לאף אחד לקבל את החיסון נגד נגיף הקורונה. עם זאת, כאשר הקורונה שלחה אותו לבית החולים לשלושה שבועות, הוא שינה את התזה שלו ולחץ על חבריו להתחסן.

מותו של דיק פארל, בן 65, הגיע לכותרות עולמיות אחרי שחבריו סיפרו שהוא לחץ עליהם לקבל את החיסון לאחר שחלה. ההודעות הפרטיות אליהם היו בניגוד גמור להצהרותיו הציבוריות הנרחבות בנושא הנגיף והחיסונים. באחד הפעמים הוא כתב, "אתם חושבים שזה לא היה הונאה? אף דמוקרט אחד לא נמצא חיובי לקורונה". הוא גם כינה את המסכות "חיתולי פנים".

אתר Daily Beast דיווח, כי בדף הפייסבוק שלו שהוגדר מאז כפרטי, המגיש פרסם פוסטים וסרטונים נגד הוראות והגבלות לגבי נגיף הקורונה, הוא התייחס לנגיף כאל הונאה, הוא זלזל במסכות, הוא גם קידם מידע מוטעה על החיסונים, ואמר כי הוא מכיר אנשים שהתחסנו ואושפזו כתוצאה מכך.

מותו של פארל מגיע על רקע גל של מקרי קורונה בארצות הברית של גרסת הדלתא הקטלנית יותר. בפלורידה אין מגבלות רבות, ושיעור החיסונים נמוך יחסית, כך שהיא נפגעה קשות במיוחד.

מגישת חדשות פלורידה קורונה מוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד