י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"וציויתי את ברכתי"

מרגש: רכש קרקע לשמיטה וניצח את מס הכנסה

סיפור מרגש התרחש הבוקר בבני ברק • בשיחה מיוחדת עם בחדרי חרדים, משתף היהודי את השתלשלות העניינים, עד הרגע בו מצוות השמיטה הצילה אותו מגזירה רעה 

מרגש: רכש קרקע לשמיטה וניצח את מס הכנסה
רכישת קרקע חקלאית צילום: unsplash

שלושים יום קודם השמיטה: סיפור מרגש התרחש הבוקר בבני ברק. תחילתו כבר בשנה שעברה, כאשר יהודי אמיד תושב העיר הסתבך כלכלית מול הרשויות ובעיקר מול מס הכנסה שתבעו ממנו סכומי עתק של למעלה מחצי מיליון שקל בגין הכנסות שלא דווחות לטענתם.

הסיפור התגלגל במשך חודשים ארוכים והגיע לשערי בית המשפט. היהודי שנועץ עם טובי עורכי הדין קיבל חוות דעות מייאשות לפיהן במצב שנוצר אין לו כמעט סיכוי לזכות במשפט. על פי עצת אחד מעורכי הדין: "עדיף לך להגיע איתם לסיכום מסודר על תשלומים, אחרת תסתבך עוד יותר".

בצר לו, פנה אותו יהודי לפני כחודש לאחד האדמו"רים ותינה את צרתו. אותו אדמו"ר אמר "הרי יש לך את ברכת התורה על שמיטה - "וציוויתי את ברכתי".

לזכייה בברכה החשובה לחצו כאן>>>

ש
טר מכירה • קרדיט: באדיבות המצלם

"אבל אין לי קרקע חקלאית" תמה היהודי.

הרבי השיב: "כבר פסק שר התורה רבי חיים קנייבסקי שאפשר לרכוש ד' אמות קרקע לקראת שמיטה ולקיים המצווה כדת וכדין ובכך לזכות בברכה כמו כל חקלאי".

יצא היהודי מביתו של האדמו"ר ומיהר לרכוש קרקע על ידי ארגון 'מחבבי שביעית' המתווך קרקרעות ישירות מהחקלאי לקונה בלי רכישות ביניים. בסוף שבוע שעבר קיבל את שטר המכירה חתום כדת וכדין. הבוקר התקיים הדיון המכריע בעניינו, ולתדהמת עורכי הדין ופרקליטי הצמרת השופט פסק לו סכום מגוחך של 11,000 שקלים ועוד כמה אלפי שקלים הוצאות משפט.

"אני עוד בהלם" אומר היהודי (שמבקש להישאר בעילום שם) ל'בחדרי חרדים'. "ידעתי שמצוות שמיטה חשובה, אבל לצערי כנראה לא ידעתי עד כמה. אני מייעץ לכם: רוצו לקנות קרקע בארץ ישראל לפני שתכנס שנת השמיטה. אתם לא יכולים לעשות לעצמם משהו יותר טוב. כולנו מחפשים סגולות כל היום. פה יש לנו בהישג יד סגולה לפרנסה ולברכה שהתורה הקדושה חותמת עליה. מה אפשר לקבל יותר מזה?!"

להצטרפות עוד היום לגיבורים ולסגולת 'וציויתי את ברכתי" לחצו כאן>>>

או חייגו: 
072-395-2213

שמיטה שביעית מס הכנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד