ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הלם ושוק

"הפצע שהגיע לעצם השוק החלים לחלוטין!"

הסטטיסטיקה של חולי סכרת לכאורה לא נראית אופטימית. לפחות 25% אחוז סובלים מפצעים ולפחות 30% אמורים לעבור קטיעה. אבל, כמו כל דבר – גם את הסטטיסטיקה הזו אפשר לנצח • אנו גאים לשתף בסיפורי הצלה מדהימים

"הפצע שהגיע לעצם השוק החלים לחלוטין!"
מרפאה מתקדמת צילום: יח"צ

כמה שווים חייו של אדם? כמה שווה הימנעות מכריתת איבר? אם כדי להציל אותם צריך טכנולוגיה חדשנית והתמדה בטיפולים, לא תעשו מאמץ? ברשת שר"פ פלוס, מהמובילות בתחום הרפואה הפרטית – יודעים ליצור תוצאות משנות חיים עבור המטופלים המטופלים מאז הקימה בשנת 2016 את מרפאת פצעים קשיי ריפוי וכף הרגל. שר"פ פלוס מציעה בית טיפולי אחד, המרכז תחתיו מגוון רחב של טיפולים אפקטיביים וזמינות תורים.

את מרפאת הפצעים בשר"פ פלוס מנהיג ד"ר הנרי שוורץ, מומחה לכירורגיה כללית ולכלי דם ובעל ניסיון של מעל ארבעה עשורים בתחום. תפיסת עולמו המקצועית דוגלת בגישה הוליסטית, במטרה למצוא פתרון כולל לבעיה.

גאים לשתף בסיפורי הצלחה:

רחלי (השם המלא שמור במערכת) בת ה – 59, אם ל 6 ילדים מבני ברק עוסקת כמחנכת בבית ספר בעיר ותפקידה דורש ממנה עמידה ממושכת לאורך היום, רחלי הייתה אישה בריאה לחלוטין עד ההריון השישי שלה, במהלך ההריון פיתחה סכרת שאובחנה אז כסכרת הריון, לצערה של רחלי הסכרת המשיכה איתה ומאז היא מטופלת באמצעות אינסולין.

לפני כשנתיים הבחינה רחלי בפצע בשוק רגל ימין, בתחילה לפי דבריה, הפצע היה שטחי ולאחר מכן החמיר והתפתח לפצע שיש לה היום. רחלי פנתה לקופ"ח, עם פצע בשוק רגל ימין בגודל 7×8 ס"מ ועמוק כמעט עד העצם! ואלו הפנו אותה למומחה כלי דם בקופ"ח. המומחה המליץ לה על שימוש במשחות וחבישה עצמית, לצערה, הפצע רק החמיר ורחלי חיפשה פתרון אחר. במהלך איתור פתרונות שמעה מחברה על המרפאה של שר"פ פלוס המשלבת טיפולים חדשניים.

טיפולים חדשניים וסוף טוב:

כאשר רחלי הגיעה למרפאת שר"פ+, הפצע החמיר לרמת זיהום חמורה מאוד, דר. שוורץ לאחר האבחון החליט בתחילה על טיפול הטרייה בכדי לנקות את הפצע, לאחר ההטריה רחלי התחילה תוכנית משולבת של טיפולי אוזון, אולטרסאונד, משחות מיוחדות של המרפאה ,טיפול תרופתי וכן שני טיפולים ביולוגיים חדשניים המבוססים על יצירת קריש דם חיצוני לגוף והדבקתו על הפצע.

שישה שבועות ו-20 טיפולים משולבים בלבד! נסגר הפצע ורחלי המשיכה רק בטיפולי תחזוקה.

"אני מודה לבורא עולם שזיכני להגיע אליכם לטיפול בפצע לאחר שלא נענתי בצורה הולמת בקופת החולים , אני מביעה את הערכתי לאין שיעור לכל הצוות במרפאתכם לדר' הנרי שוורץ וצוות המרפאה על הטיפול המסור והמיומן, האכפתיות ,הסבלנות ועל החיים החדשים שהענקתם לי"

הטיפולים במרפאה הוכחו כיעילים והצילו מעל ל-1,000 מטופלים מקטיעת כפות הרגליים.

לפרטים נוספים וקביעת אבחון אצל רופא מומחה תוך 48 שעות התקשרו עכשיו: 072-395-2207

ניתן להשאיר את פרטיכם כאן בטופס ואנו נחזור אליכם>>

סוכרת רגל סוכרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד