כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ברקע ביקורו בישראל

מועמד למושל ניו ג'רזי ל'בחדרי': "מיניתי חרדי לתפקיד יועץ בכיר"

ג'ק סיאטרלי מועמד למושל ניו ג'רזי הגיע לארץ לביקור, ג'ק ביקר במספר מקומות חשובים כמו הכותל המערבי ומכון המקדש, והתרגש מאד, "הרגש כאן בכותל מדהים, ומבינים כאן את ההיסטוריה" | צפו

מועמד למושל ניו ג'רזי ל'בחדרי': "מיניתי חרדי לתפקיד יועץ בכיר"
ג'ק סיאטרלי בכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

ג'ק סיאטרלי פוליטיקאי ומועמד לתפקיד מושל ניו ג'רזי, הגיע לישראל לביקור. ג'ק הגיע יחד עם אשתו מלינדה. במהלך ביקורו הוא אמר לתקשורת כי הוא הגיע "לביקור מיוחד מאוד במדינת האחות שלנו ישראל, המטרה היא ללמוד יותר על הקשרים החזקים והחשובים שבין ניו ג'רזי לישראל, אנו חולקים מבחינה תרבותית וכלכלית את אותם דברים, אנחנו רוצים להניח את התשתית לחיזוק הקשרים האלה, אני אסיר תודה על ההזדמנות הזו".

ג'ק סיאטרלי בכותל המערבי.

על ביקורו בכותל אמר: "זאת חוויה מדהימה, כל אחד שידע שאני הולך לישראל אמר לי שאני אחווה משהו שישנה לי את הכל, והיום הזה הגיע ואני כאן בכותל המערבי, והמקום נותן חיבור לעם היהודי, המקום כאן נותן הרגשה מדהימה כי זה הכי קדוש, הקדושה החזקה נמצאת אמנם בהר (הבית), אבל הרגש כאן בכותל מדהים, ומבינים כאן את ההיסטוריה".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר ג'ק: "כמושל אני מבין את הצורך להקשיב וללמוד מכל קהילה, מסיבה זו לקחתי לצוות שלי אדם חרדי (אבי ריטשלער) שיכהן כיועץ בכיר, למדתי על הצרכים הייחודיים של הקהילות החרדיות, חשוב לי הקשר עם החרדים, כולל אתגרים של המיסים הגבוהים שמשלמים בניו ג'רזי, והעומסים שזה מוסיף לשכר הלימוד במוסדות חינוך פרטיים".

עוד אמר: "אני מודאג מהגידול באנטישמיות בניו ג'רזי, אני באמת מאמין שכל קהילה רוצה שני דברים, ביטחון והזדמנות, המוטו שלי כולל פתרונות לבעיות אלו ואחרות המשפיעות על הקהילה היהודית ועל כל תושבי ניו ג'רזי, אני לומד כל הזמן על הקהילות היהודיות ועל הקהילות החרדיות שלנו בניו ג'רזי, אני אמשיך להיות מחויב לעבוד עם מנהיגות יהודית על פתרונות בר קיימא בכל הצרכים".


ג'ק סיאטרלי ויועצו החרדי אבי ריטשלער
ג'ק סיאטרלי במכון המקדש
ג'ק סיאטרלי במכון המקדש
ג'ק סיאטרלי במנהרות הכותל

כותל ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד