י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מה היה קורה באנשי שמאל וערבים?"

פנייה לאוניברסיטת ת"א: לפטר לאלתר את המרצה שהשתלח בחרדים

תנועת 'אם תרצו' פנתה להנהלת אוניברסיטת ת"א, בבקשה לפטר את המרצה שהשתלח בחרדים. במכתב להנהלה כתבו: ''נקל לשער מה הייתה תגובת האוניברסיטה לו היה מתבטא כך על ערבים או על אנשי שמאל''

פנייה לאוניברסיטת ת"א: לפטר לאלתר את המרצה שהשתלח בחרדים
אוניברסיטת תל אביב צילום: ויקיפדיה

תנועת 'אם תרצו' שלחה הבוקר (שלישי) מכתב להנהלת אוניברסיטת ת''א, בבקשה לסיים את העסקתו של פרופ' אליהו גרשון, מורה מן החוץ בפקולטה להנדסה, בעקבות התבטאויותיו המחליאות כלפי הציבור החרדי ונבחרי ציבור.

במכתבם להנהלת האוניברסיטה, קראו רכזת ת"א 'אם תרצו' באוניברסיטת ת''א אורית אליהו ורכז הפעילים הארצי בתנועה, שי רוזנגרטן: ''אנו דורשים שפרופסור גרשון, העובד באוניברסיטה על תקן מורה מן החוץ, יפוטר לאלתר ולא ילמד עוד במסגרת אוניברסיטת תל אביב. אין מקום לבעלי דעות חשוכות כמותו במוסד אקדמי כלשהו".

במכתבם כתבו עוד כי "נקל לשער מה הייתה תגובת האוניברסיטה לו היה מתבטא כך על ערבים או על אנשי שמאל. לו היה המרצה טוען שהערבים 'אינם מגיעים לרמה של תמנון', או שאנשי השמאל 'מתועבים, בהמות', היה מפוטר לאלתר".

כזכור, אמש נחשף כי המרצה פרופ' אליהו גרשון, מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת ת"א, השתלח בחברי הכנסת החרדים יעקב ליצמן ומשה גפני, במהלך קורס בקרה ספרתית בסמסטר האחרון.

בהקלטות שנחשפו על ידי תנועת 'אם תרצו' נשמע הפרופ' מתבטא בצורה מזלזלת כלפי גפני וליצמן וגם תוקף את חברת הכנסת מהליכוד מירי רגב.

"כשאתה לוקח מהחרדים את הכסף אתה פוגע באלוה-יהם. הח"כים החרדים גונבים את קופת המדינה", אמר גרשון על חברי הכנסת החרדים.

הוא תקף את ח"כ גפני ואמר: '"כשהוא רואה את הכסף הוא לוקח אותו".

על ליצמן אמר: "אם אתה משווה את ליצמן לחיה הוא לא מגיע לתמנון".

על מירי רגב אמר: "בהמה, יותר דביל ממירי רגב - אי אפשר".

אוניברסיטת תל-אביב הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד